Sort:  

Podejrzewam, że cel powstania SP-Group jest z goła inny niż wiele osób podejrzewa, tj. do tego, by w razie promocji Steema, którą Michał planował, mógł on promować nie tyle sam serwis, co swoją grupę.

Ja nie wypowiem się w temacie tego, czy to jest okej, czy nie, bo naprawdę nie potrafię w tej chwili mieć zdania na ten temat, nie wiem czy sp-group jest spoko rzeczą, czy nie, nie oceniam.

Jedyne na co mi się źle patrzy to to, jak osoby z obu grup skaczą sobie do gardeł. Bardzo mnie zabolało jak dziś zobaczyłem na globalnym chacie jednego użytkownika, który wpadł i zaczął odnosić się do userów #polish z jakąś niezrozumiałą dla mnie pogardą - naprawdę, rozumiem, że ludzie dzielą się na grupy, uważam, że jeśli Discord grupy Michała wpływa pozytywnie na relacje między userami, to jest to jedynie działanie na plus. To co boli, to niechęć jednej grupy do drugiej i niepotrzebna antagonizacja jednych przeciwko drugim, niechęć współpracy i zamknięcie się na perspektywę innych.

Jeśli chodzi o kwestie promocję swojej grupy, a rozdajesz w tej grupie karty, to tym samym nie działasz na swoją szkodę.
Jeśli pojawiają się takie incydenty jak podjazdy jednych użytkowników na drugich, to discord grupy sp-group raczej nie działa pozytywnie na poprawę stosunków. Zauważ, że reakcją na wyrwane z kontekstu zdania nie było to, że są wyrwane, że to opinia poszczególnych osób. Ludzie wprost pisza, że od miesiąca się zastanawiali, kiedy to wypłnie. Czyli wyskoki na steem.chat, to tylko przelewające się zbiornik z discord kawałki narracji, która pojawia się tam codziennie.
Piszesz o zamykaniu się jednych na drugich. Sama idea działania grupy, to zamknięcie się/zamknięcie części SP dla innych. Co ma miejsce też w innych grupach, ale w nich mam wrażenie łatwiej się dostać i nie ma wpisowego.

Oddałem grupie ponad 90% SP oddałem niemal wszystkie głosy na grupę. Głosy rozdawałem według aktualniej mocy konta oraz ilości postów....

Wybacz patrzę na sprawę przez pryzmat dotychczasowej dzialalnosci, którą jak pisałem rozumiem, choć mogę nie pochwalać.
Niestety całe twoje SP i część osób z grupy są zablokowane dla grupy, więc z punktu osoby nie zrzeszonej nie ma to pozytywnego wydźwięku dla steem.
Chętnie się przekonam, że się mylę.
Co miało być w PW o którym pisałeś ? Teraz już znikło z tego komentarza ;)

"twoja ignorancja jest wręcz legendarna" Podoba mi sie. Dodam, że po drugiej stronie barykady, wielu barykadach? slyszałem, to nie raz. Ciekawe, bo czasami jesteśmy po tej samej nawet. Musi coś w tym być; )
A sprawy mnie dotyczą, jestem czytelnikiem i kwanto inwestorem steem. To moja prywatna opinia.
Chcesz odebrać mi głos, nie pouczaj, a wyraź odmowę na przyznanie nagrody, nie krepuj się dawaj ;)

A wszyscy pisali, że każdy jest właścicielem STEEM poprzez SP, do którego dorzucam resztę z zakupów ;) Nie tylko ty, czy @michalx2008x, @mmmmkkkk311

Odmawiaj skromnych inwestycji innym, a zostaniesz ze swoją z ręką w nocniku, bo ja nie chcę z mojej "inwestycji" wyciągać, jak inny chcą zarabiać;)

Pisz w kajet, jak już urosniecie, to ustawcie mnie z innymi na celownik

Pozdrawiam

Dodano:

Uroiliście sobie, że każdy na #polish ma być ze sobą przyjacielem. Czas z tym skończyć.

Miś pisał inaczej, to jak grupa poza podziałami, czy rządzić wszystkimi?

Swoje jednak zapamiętam :)

A ja nie. Napisz coś ciekawego z czym się zgadam, to chętnie podbije.

Pozdrawiam, potężnego giganta ;)

Po co ja się żeniłem, przecież nie wytłumaczę się teraz, że chciałem coś komuś udowodnić w internecie podbierając z wypłaty ;)

Traktuję krypto jako hobby i jak nie mam czasu pójść do kina czy restauracji, to wrzucę w krypto. Dzięki za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że nie ma sensu ładować w steem. Dobije tylko do 0.01 $ upvote swoim leniwym tempem, bo takie miałem założenie od początku.

Zrozumiałam kontekst użycia mojego nicka pod Twoim tekstem, natomiast jak się okazało nie jest on dla wszystkich jasny.
Czy możesz potwierdzić, że to nie ja napisałam powyższy artykuł?

Ach... przecież @herbacianymag, to może być moje drugie, tajemne konto... oczywiście.

Wybacz, jeśli masz z tego powodu jakieś kłopoty, myślę, że tylko jakiś pomyleniec może sądzić, że te dwa pióra należą do jednej osoby. Już wyjaśniam kontekst.

https://steemit.com/polish/@shadow-hand/steem-power-group#@wadera/re-shadow-hand-steem-power-group-20180904t191215345z

i tym stwierdzeniem chcę uspokoić tych z "l, k, sz" nadal Was kochamy (na pewno ja), choć naszym zdaniem (przynajmniej moim) pobłądziliście.

Chciałem uspokoić moich ulubionych autorów, że ujawnienie fragmentów czata nie wpływa na ich postrzeganie, bo postrzegamy ich głównie za twórczość. A @wadera w komentarzu dała tego wydźwięk, a inny szanowani autorzy ja poparli głosami. Na końcu @wadera serduszko pojawiło się jako kropka nad i, że "kocham" bezinteresownie.

W porządku, dzięki. Kłopotów nie mam, nie istnieje też żaden pomyleniec. Od wczoraj jestem wściekła i mam ogromną ochotę komuś nakopać do dupy, więc się czepiam, kogo mogę :D
I kopię powietrze.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16