You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dystrybucja tokena POLISH

in #polish5 years ago

Reputacja + ilość postów i komentarzy.

System reputacji jest do niczego. Stały użytkownik bidbotów ma wysoką reputację. Kupuję głosy to też pisze, bo muszę na coś.

Na razie bardziej niż słabo.

Sort:  

Myślałem nad różnymi kryteriami i nigdy nie wyjdzie idealnie.

Staż - ktoś mógł założyć konto dawno temu, ale się nie udzielać.
Reputacja - tak jak napisałeś.
Liczba postów - może premiować spamerów.
Liczba komentarzy - moze premiować spamerów komentarzy.
Liczba oddanych głosów - będzie premiować tych, którzy ustawiają małą wagę.
Liczba otrzymanych głosów - premiuje tych, którzy dostają głosy z traili od botów
Suma otrzymanych nagród - też boty.
Liczba SP na koncie to też średni wskaźnik.
I tak dalej...

Próbowałem najpierw wymyślić jakiś wzór, który brałby pod uwagę wiele czynników i różne warunki. Jednak wyszło to tak skomplikowane, że stwierdziłem, że bez sensu. I że lepiej zrobić jakieś maksymalnie proste warunki, żeby przynajmniej było to zrozumiałe.

Jak wyglądała dystrybucja w innych miejscach?

  • palnet - na podstawie SP
  • splintertalk - dla mavericków (specjalnej gruby osób, które kupiły przynajmniej 500 paczek w grze)
  • leo - na podstawie PAL
  • stemgeeks - na podstawie PAL

Czyli bez szału ;-)

Dla mnie ta początkowa dystrybucja to tylko taki punkt wyjścia. Jak w każdym innym airdropie trochę zależy od szczęścia, czy dana osoba się wpasowała w przyjęte kryteria. Początkowa wersja zakładała, że dystrybucja będzie bardzo zróżnicowana (czyli ktoś dostałby 1 token, ktoś 17, a ktoś 100), ale stwierdziłem, że bez sensu. Myślałem jeszcze, żeby każdemu kontu przydzielić po równo, np 100. Ostatecznie stanęło na tych uproszczonych progach i myślę, że to zadowalający kompromis.

Na razie bardziej niż słabo.

W sumie po czasie już żałowałem tego stwierdzenia, ale wysłane, to wysłane.

Przepraszam @jacekw po prostu narobiłeś mi apetyt na ten token. Właśnie po tobie jako magikowi sql i machine learning oczekiwałem większej magii, ale z drugiej strony, czy sam token ostatecznie wart byłby takiego wysiłku?

Zobaczymy jak będzie dalej. Powodzenia

Dokładnie tak samo oczekiwałem jakiś ciekawych kryteriów, do tego nie podoba mi się niejasny sposób "produkowania" tokenów, decyzyjności itp.

Jedyny uczciwy airdrop to brak airdropu, kto chce mieć te tokeny to niech sobie je kupi. Takie jest moje zdanie na temat wszystkich air dropów

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57882.05
ETH 2579.00
USDT 1.00
SBD 2.35