You are viewing a single comment's thread from:

RE: Żyję... to pomyślałem, że się odezwę :)

in #polish5 years ago

W kuluarach mówiło się, że już sobie Steem odpuściłeś ;)

Wiele masz do nadrobienia, jeśli chodzi o polish. Nawet dblog'a nie masz, a był jakiś czas temu w promocji ;P

Sort:  

W kuluarach mówiło się, że już sobie Steem odpuściłeś ;)
czytałem sobie co niektóre wypowiedzi na ten temat ;) Nie chciałem dementować ani potwierdzać - ciekawie się na to wszystko patrzyło z boku...

Wiele masz do nadrobienia, jeśli chodzi o polish.

To, że nie pisałem, nie znaczy, że nie czytałem ;)

Nawet dblog'a nie masz, a był jakiś czas temu w promocji ;P

coś tam mam: https://krzysztofszumny.pl/

Natomiast to raczej takie testowe zbiorowisko bez tematu przewodniego.

Inna sprawa jest taka, że od dłuższego czasu chodzi mi pomysł na bloga na temat "pracy zdalnej w IT". Jak sobie rozpisałem, to wiem, że na sam początek miałbym pewnie materiału na 15-20 tematów... a potem pewnie jakieś dojdą w trakcie.

Natomiast osobiście wstrzymuje się trochę z tą decyzją, dlatego, że nie chce mi sie robić tego na "odwal się", więc jak się będę za to brał, to porządnie albo wcale.

Inna sprawa, że na start mam zapewnionych 1611 czytelników takiego bloga i dość dużą szansę na główną na wykopie, więc też nie chciałbym tego spieprzyć jakimś gówno postem, albo zacząć rozkręcać bloga na maksa, by skończył się po kilku wpisach....

@noisy pamiętaj, że ja pamiętam, także tego... moje namiary masz. 😉

Dobrze, że wróciłeś. Też niebawem nadrobię Steemowe zaległości. 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68465.88
ETH 3766.15
USDT 1.00
SBD 3.66