You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje delegacje zostały wycofane

in #polish6 years ago (edited)

No pewnie, bo to takie proste. Same ubite wieloryby. Konto na zlecenie pewnie nie ma wielkiej reputacji, więc kupne flagi mogą cię pozbawić co najwyżej zarobku z paru postów. Poza tym reszta Polish, jak zostałbyś ordynarnie zatakowany (w tym ja też), ratowłaby cię swoimi głosami/reputacją . Możesz pisać co chcesz, ale wycofanie kuratorstw, to forma nacisku na społeczność Polish, żeby zabrali się za F, a nierealna potrzeba na wypadek zagrożenia.
Zauwaz, że ja nie jestem ten od F, bo żadna ze stron mi się nie podoba, tylko mieszacie.

Sort:  

powiem Ci że te konta mają reputację 55 a nawet 70 i należą do znanego wszystkim na steemit milionera, nie pytaj o nazwy, tego napewno sam się domyślisz a pan F powiedział mi że to jest jego przyjaciel

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63003.41
ETH 3122.79
USDT 1.00
SBD 2.52