You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nie mogę wybić się na steemit?

in #polish6 years ago (edited)

Pół żartem pół serio ->Jeśli chodzi o zarobek, to zapomniałaś dodać o schlebianiu prominientnym użytkownikom i wpisaniu się do ktoregoś z kółek wzajemnej adoracji. To ze swojej strony zauważyłem i myślę, że to podstawa ;), ale to raczej nie wzbudza entuzjazmu do platformy, ale sama pomyśl ile mogłabyś dodatkowo zyskać ;)

Sort:  

Może nie dodałam bo jestem mało sympatyczna i nawet jak bym próbowała nie umiała bym się podlizać ;p
Ale wiesz jak byś chciał to pedeślij mi na czacie spis kółek, to może sie wkupie :D

Pół żartem, pół serio -> o wiele korzystniej jest stworzyć własne kółko. Na początku parę szumnych postów, jaki to z Ciebie społecznik, zaznaczenie, że komentarze po Twojej myśli nagradzasz swoimi upvotami. Najlepiej wykreować jakiegoś wroga biednych, uciśnionych i niedocenionych. Jak parę osób zwróci uwagę, że przeginasz z selfupvotami albo kontent w kółeczku jest niskiej jakości, to rozkręcasz gównoburzę i zdobywasz przychylność tych, co lubią takie akcje. You've got it!

W tym wariancie trzeba mieć spory kapitał, więc odpada ;) Myślę, że z takimi funduszami nie trzeba nawet tworzyć, bo samo się utworzy ;)

Kiedyś tak było, ale teraz mamy bidboty. Otwierają się zupełnie nowe perspektywy!

Przed gównoburzami uciekłam z fejsa, by schronić się na steemit :D
Mam te szczęście, że nie skupiam się na jakimś wielkim wybiciu i nie musze się martwić za bardzo co by tu wykombinować żeby być wyżej ale taki krótki instruktaż może być pomocny dla niektórych z większymi "ambicjami" niż ja. Rzeczywiście droga nie wydaje się zbyt trudna :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61420.98
ETH 3276.21
USDT 1.00
SBD 2.47