You are viewing a single comment's thread from:

RE: #mikrorajza - mikrowyprawy po Śląsku - akcja

in #polish5 years ago

Jestem stąd i sam pomysł mi się bardzo podoba. Chętnie coś podejrzę, nie wiem, czy samemu udałoby mi się coś podrzucić.

Początkowo skorzystam z wpisów samego Łukasza Tudzierza. Potem potem może innych oraz swoich pomysłów i propozycji na krótkie wypady.

Ten fragment mnie niepokoi, bo brzmi jak zapowiedź plagiatu. Mam nadzieję, że nie chcesz kopiować czyjejś pracy

Sort:  

Zamierzałem wrzucić linki (przez dlike) do kilku blogów/wpisów, z których czerpałem inspiracje na swoje "mikrorajzy" bo są tak świetnie zrobione, że sam bym tylko spieprzył.

W formie linków, to spokojnie. Dzięki za odpowiedź i uspokojenie ;) Jakbyś uzupełnił link swoją mini relacją byłoby jeszcze lepiej ;D

Wszystko będzie! Ale chciałem najpierw spytać się, czy np. ktoś nie będzie w okolicy żeby zaproponować trasy

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70118.22
ETH 3546.28
USDT 1.00
SBD 4.89