You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🔥 Darmowe coiny dla Steemian! Zobacz, jak krok po kroku skorzystać a airdropu Gbyte!

in #polish6 years ago

Genialny montaż, bo nawet Byteball jakoś szybko się potwierdza w portfelu ;D No chyba, że tylko mi, tak długo transakcje potwierdza.
Nie wiem czy wiesz, ale można wymienić za pomocą Byteballa walet od razu na steem poprzez blocktraders i dwa boty w slepie Byte-BTC Exchange (giełda), Byteball-Altcoin Exchange (kantor) i zdeponować na adres deposit blocktraders. Oczywiście bardziej opłacalny jest bittrex, ale nie wyszyscy mają konto. Możesz nagrać filmik, ja tylko w poście u siebie, to pobieżnie opisałem

Sort:  

Dzięki za komentarz! 👊
U mnie potwierdzenie zajmowało nie więcej niż 2 minuty we wszystkich przypadkach.
Korzystałem jedynie z bittrexa, więc o innych opcjach nie słyszałem, chociaż widziałem, że ktoś właśnie pośrednictwo blocktraders wykorzystywał.
A jak wyglądają prowizje od przelewów? Sprawdzałeś może?

Mam tylko jedno konto i tych opcji nie sprawdzałem, tylko przelałem na bittrex. Podejrzewam, że wychodzi gorzej niż bittrex, bo blocktrades za tani nie jest.

ja sprzedalem za btc ale po gorszym kursie cos 0.017 gdzie byl 0.019 na bittrex ale nie mam tam konta więc sprzedalem tą drogą przelew na blocktrades mialem 10$ z racji reputacji 47, dostalem prawie 8sbd wiec lekka strata jest prowizja nie byla duza nie pamietam juz dokladnie ile

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60696.91
ETH 2593.10
USDT 1.00
SBD 2.56