You are viewing a single comment's thread from:

RE: O jeden bait za daleko

in #polish5 years ago

No ale, że niby każdy miałby dawać zachętę do rejestracji do Steem do wpisu, to niektóre wpisy będą krótsze nie niż reklama? Atak klonów widzę.

Czy tylko wykopani wybrańcy? Znowu o kasie i zalew osób kopiujących artykuły.

Sort:  

Wiadomo, jest to dobrowolne, jak post jest o tym, ze pani w sklepie sprzedała mi zgniłą pietruszkę to nie ma sensu wklejać tej formułki, ale jak się napracowałeś i chcesz zdobyć popularność, to może mieć sens. Jak masz inny pomysł, to proszę, podziel się.

Myślę, że trzeba by opracować świeże kompendium o Steem i wrzucać do powiązanych.

Co byś pomyślał o platformie opartej na kryptowalutach, którego użytkownicy naganiają na platformę w każdym wpisie?

Ja jednak uważam, że wykop to kiepski target. Gdzie procent blogerów jest stosunkowo mały przy użytkownikach typu "zesrałam się i śmierdzi". Może jednak akcja z niebanalną ulotka/zakładką z qrcodem w książkach w każdej bibliotece, w mieście w której są steemianie byłaby lepszym pomysłem?

Dobry pomysł, możesz zacząć promować Steem w ten sposób.

Pomysł dobry, ale nie mój tylko @hallmann.

Są jeszcze inne rozwiązania:
w pkt 1 i 2 dodać url
w pkt 3 pominąć SN bo pisiory wezmą nas na celownik

holdys.jpg

A ok, na telefonie nie załadowała się cała grafika i nie zaczaiłem.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90