Sort:  

LOL Rafalski objawił w końcu swój geniusz i smykałkę do interesów LOL. Nie interesuję się żadnymi air dropami. Resteemuje ze względu na prośbę.

podbijam ze względu na flagę Rafalskiego

pochwal się swoimi zamordystycznymi i odwetowymi flagami na słabszych

flagujesz, nawet nie raczysz poinformować za co a pózniej płaczesz jak zwykle, cały Rafalski

jak flagowałeś berniego, który ma więcej SP od ciebie to już nie byłeś taki mądry bo Cię dojechał, tylko słabszych w polish musisz odwetowo flagować bo nikt Ci nie podskoczy, ja -0,07$ flaga na twój gowno post z samym linkiem i 10 razy wyższą wypłatą niż większość Polaków, a ty mi flaga -5,5$ odwetowa na post niezwiązany z tematem

¯_(ツ)_/¯

klasyczny zamordyzm

Przeczytałam ten post i kurcze nie rozumiem dlaczego "czepiacie" się @rafalski.

Napisał on otwarcie, że podaje refa. Mało tego, oferuje nowym założycielom połowę nagrody, którą teraz otrzyma za polecenie - czyli nowy użytkownik tylko zyskuje dodatkowe bytes. Wszystko jest u niego jawne i nic nie ukrywa.

A np. jakiś czas wcześniej @annaburska też wrzuciła post o tym samym. W ogóle nie wspomniała o tym, że ona otrzyma nagrodę za polecenie. I co się stało? Nikt nawet nie zwrócił jej uwagi.

To co panują tu podwójne standardy?

ja też się zgodzę. art ok sam skorzystałem bo już jakiś czas się przymierzałem a tu wszystko ładnie jak na talerzu podane co trzeba zrobić.. zyska to niech zyska.. moze wpłaci na SP i w przyszłości ci których votuje też skorzystają..

Oczywiście inicjatywa opisana przez @herbacianymag jest jak najbardziej fajna i szlachetna ale nie wszyscy muszą przecież być altruistami.

Właśnie chce założyć osobno konto pod tą akcję, które zostanie zaatestowane przez męża zaufania (o ile taki się pojawi)i będzie przyjmować środki dla społeczności.
Ja myślę, że u rafalskiego, to już dożywotnio nie dostanę upvota, co bym nie napisał;)

a no tak to tu jest.. są ludzie co się lubią i co od pierwszego wejrzenia za sobą nie przepadają.. ja staram się podchodzić do tego neutralnie co prawda też nie do końca pałam ciepłymi uczuciami do tego usera ale artykuł miał przejrzysty i transparentny i akurat pojawił mi sie na strumieniu jak miałem czas sie tym zając więc skorzystałem z tej opcji :)

najlepiej żyć jednak na neutralnym pułapie bo potem jak się nazbiera u jednego i drugiego niechęci to wybuchają wojny botowe wojny flagowe i tak dalej a tak naprawde polska społeczność na tym traci bo zamiast być zorganizowanymi jak koreańcy i trzepać steemy w niebotycznych kwotach to sie kłócimy.

Oczywiście inicjatywa opisana przez @herbacianymag jest jak najbardziej fajna i szlachetna ale nie wszyscy muszą przecież być altruistami.

Możesz wesprzeć rozwinięcie, na nowym neutralnym gruncie.
https://steemit.com/polish/@bdpss/byteball-dla-polskiej-spolecznosci-bdpss-konto-no-profit-zbieramy-srodki-dla-lepszego-jutra-polskiej-spolecznosci

@khrom dzięki, wysłałem Ci steemy na konto, możesz opisać jak okrutnie zostałeś oszukany, pozdrawiam

Dzięki wielkie. właśnie napisałem że moim zdaniem bardzo niesłusznie cie potraktowano.. Pozdrawiam i dzięki za artykuł.

Gdzie napisałem, że oszukujesz ludzi ? Nie przekręcaj faktów. Psuje ci, a raczej nie, bo inicjatywa nie znalazła poparcia, interes, to tak

Podam przykład osoba z reputacją 50. Zysk dla osoby, która wystawiła link referencyjny 10 $ teraz i za rok 30$ (co za rok, może to być wartę 0$, ale biorąc pod uwagę ATH Byteball może i 300$, stąd potrzebny mąż zaufania) i teraz przemnóżmy, to przez choćby 10.

Jakie są nagrody w konkursach ? Poza pl-publikacje, to ledwie parę $. Dlatego potrzebują męża zaufania, żeby przekazał ten zysk, na którym osoba dokonująca referencje nic nie traci, dla społeczności STEEM, to może być nie lada kopniak dla społeczności.

Czemu nie "czepiałem" się @annaburska i innych (choć moim zdaniem nie czepiam się rafalskiego, tylko postuluję lepszą drogę), bo Ania wykonywała sporą pracę z gotowością 24h, poza tym skorzystanie z referencji było kłopotliwe, teraz wystarczy link i pieniądze można przekazać choćby za miesiąc pod dyskusję społeczności. Wcześniej nie wyobrażałem sobie, żeby np @noisy wysyłał opłatę 24h i tak zbierał fundusze. Mógłbym zrobić, to ja, ale równie dobrze mogłem wrzucić ten pomysł dla zarobku i kto pójdzie za mną ? Nikt

@rafalski ma nieocenione zasługi dla STEEM (sam korzystam z steemweb.pl), ale czy już pora na odcinanie kuponów, czy na pracę u podstaw.

@noisy liczę na deklaracje, wiem, że wygląda to jak post pieniacza, ale można dużo dobrego zrobić.

ale czy już pora na odcinanie kuponów, czy na pracę u podstaw.

zacznijmy od tego, że wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia, ja do steemweb.pl dopłacam obecnie:

  • domena PL,
  • serwer,
  • comiesięczna subskrypcja za bazę danych SQL Steem!

Nadal nie widzę zarzutów oszustwa. Steemweb.pl - praca u podstwa, tworzenie postów z reflinkiem - odcinanie w mojej ocenie kuponów. Poza tym czy ja Ci zabraniam ? To co było w emocjach pisane zostało wykreślone, chcesz to pousuwam.

To dobrze, ze nie czepiasz się @rafalski bo właśnie czytałam jego post i wszystko moim zdaniem jest tam Ok. Prędzej już u mnie jest nie tak bo zabrakło wspomnienia o tym, ze za polecenie coś dostanę. Jedna osoba wspomniała o tym w komentarzu i dlatego ja ten komentarz podbiłam na sama gore żeby było to widać. Nie ma co się kłócić tylko korzystać i wymieniać to całe bytes na SP ;)

Nie chcę się kłócić, ale wykorzystać te dodatkowe środki dla całej społeczności, a nie dla prywatnych środków.
Aniu, ja nie ganię innych, po namyślę namawiam teraz, żeby ktoś stworzył ofertę lepszą, bo z mojej inicjatywy chyba nici, a tak to @rafalski powinien mi podziękować, bo inni będą czuć się na cenzurowanym.

Może post powinien mieć tag emocjonalne, bo nie był do końca przemyślany.

Właśnie taki głównie był cel tez mojego wpisu na temat tego całego Byteball - chce żeby inni skorzystali po to żeby zwiększyć swoje SP :)

Nie krytykuję Twojego pomysłu. Jest to zawsze opcja do przemyślenia i wsparcia polskiej społeczności.

@pkocjan, jeśli chcesz jeszcze podyskutować, to zapraszam do bardziej neutralnego postu. Jesli pomysł Ci się podoba zawsze możesz go wspomóc. https://steemit.com/polish/@bdpss/byteball-dla-polskiej-spolecznosci-bdpss-konto-no-profit-zbieramy-srodki-dla-lepszego-jutra-polskiej-spolecznosci#comments

Tak, nie napisałam o tym, dlatego podbiłam na samą górę Twój komentarz na ten temat, żeby było to widać. Wszystko wymieniam na SP po to, żeby mieć minimalnie większa wartość głosu. Ale masz racje, powinnam napisać o tym w poście, ze coś dostanę za polecenie. Nie było to z mojej strony celowe zatajenie.

Tak też myślałam, że to nie było celowe działanie. Chciałam podać tutaj tylko inny przykład postu.

uwaga techniczna - daje 25% teraz (tam gdzies sie zle wyrazilem w poscie)
uwaga dodatkowa - nie obchodzi mnie ile to coś będzie warte za rok dlatego 75% = 0% dla mnie
uwaga ponadprogramowa - wolność Tomku w swoim domku

uwaga wyjątkowo niepotrzebna i logiczna - chciałem zwrócić uwagę ludziom, że powinni odebrać coś co mają za free (większość o tym nawet nie wie) i dać bonus w steem bo to dla nas najważniejsze

pozdr

hmm jest tam napisane, że to referal link więc wszyscy wiedzą o co chodzi. Każdego indywidualna decyzja, przez kogo link wejdzie itp. Ja swój airdrop zamieniłem w BTC, nie kazdy musi zamieniać to w SP lub przeznaczać na steem czy rozwój społeczności.

Co więcej każdy może wziąć mojego posta, podmienić link na swój reff i wysłać znajomemu i ja będę miał z tego okrągłe 0.

ReputacjaAirdrop ByteballBonus od rafalski
>=305$ = 2,5$ teraz + 2,5$ za rok0,63$ w Steem (50% z 1,25$)
>=4010$ = 5$ teraz + 5$ za rok1,25$ w Steem (50% z 2,5$)
>=5040$ = 20$ teraz + 20$ za rok5$ w Steem (50% z 10$)
>=6080$ = 40$ teraz + 40$ za rok10$ w Steem (50% z 20$)
>=70160$ = 80$ teraz + 80$ za rok20$ w Steem (50% z 40$)

Zależy od czego liczysz procent. Ja liczę od kwoty, którą osoba dostanie, a z tego widzę oferujesz 12,5% dla danej osoby i 12,5% dla siebie. Ja proponuję braku dodatkowego zysku dla obu stron dla dobra społeczności steem. Zysk dla ogółu. Słyszałem już o tym, że jestem komunistą, ale ja proponuje zysk dla najlepszych (konkursy), a nie każdemu po równo, ale jak pisaliście wolny rynek.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48