Sort:  

Najbardziej o dziwo nie podoba mi się zmniejszenie okienka kuracji

To jaki jest przedział kuracji teraz ?

(większa część nagrody do kuratorów)

To na ile stanęło ?:)

Teraz 0-15 minut trafia od 100% do 0% dochodu z kuracji dla autora. Kuracja zależy od czasu zagłosowania, siły głosu i ile post miał przed twoim głosem, a ile ostatecznie zarobił.

Dlatego zależnie od autora opłacało się gdzieś w tych okolicach ustawić czyli (1-16 minut).

Teraz ma być według mojej wiedzy 1 minuta, więc przed botami będzie ciężko się ustawić.
Edit: Jacek poniżej mnie skorygował i jednak stanęło na 5 minutach

Było 75% dla autora, 25% dla kuratorów.
Ma być 50% dla autora 50% dla kuratorów

Ostatecznie 5 minut, a nie 1 minuta :)

A jednak? Można gdzieś o tym przeczytać?

steem-box? a cóż to za projekt? czy ja coś przegapiłem. Na razie widzę, że nic się tam nie dzieje, ale obserwacja profilu - czas start !!

Myślę, że nic nie przegapiłeś, zdarza mi się coś wspomnieć, ale nigdy nie podaje konkretów ;)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

A jak HF21 wpłynie na użyteczność tokenów plemion?

Jak teraz ich najlepiej użyć?

Nie wpłynie. Musisz wiedzieć, że tokeny są zrobione niejako zewnętrznie przez użytkowników . Korzystają z sieci Steem do publikacji treści i informacji o tokenach. Cały mechanizm jest zrobiony poza główną siecią, choć z niej korzysta, gdzie publikuje informacje, kto i ile ma tokenów.

Ten nie wpłynie, ale w kolejnym może pojawić się SMT i communities. Zapowiadane od dawna, ale wciąż nie wprowadzone, steem-engine tokens i plemiona są niejako odpowiedzią na opieszałość głównych deweloperów. Co stanie się po wprowadzeniu zapowiedzianych zmian nie wiadomo.

Nie jestem ekspertem od plemion i czasem tylko użyje tagu plemiona jak mam wolne miejsce.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69