Sort:  

U mnie odpowiedź na pytanie "Dlaczego znów nie zagłosowałem za pomocą Wise?" jest inna. Bo mam tagi, które są bardzo niszowe heh eh ;-)

#pl-programowanie trafia się od czasu do czasu. Reszty tagów to praktycznie tylko ja używałem (stąd też taki przydział).

No trafiła Ci się niezła kombinacja :)
A w jakich tagach czułbyś się dobrze? Może semi-polish, czyli pl-artykuly chciałbyś przygarnąć :D?

Czuję się własnie dobrze w tych, które mam :P Nie moja wina, że jest ich mało. Jestem raczej za tym, żeby każdy miał swoją małą działkę zgodną z z jego zainteresowaniami, a nie taki "misz-masz", gdzie musiałbym ocenić czy post o kangurach powinienem podbić czy nie. Mimo iż w realnym życiu kangura na oczy nie widziałem. Jeszcze móglbym zaakceptować np #pl-statystyki, #pl-matematyka, #pl-steem (posty o Steem jako sieci).

Nigdy nie miałam takiego problemu z Wise, u mnie działa wręcz bardzo sprawnie..

Nic tylko pozazdrościć.

Nie wiem gdzie tkwi problem, a jestem jedynym zainteresowanym w jego rozwiązaniu..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98