Sort:  

To o czym piszesz nie do końca musi być błędem. To nie jest tak, że pierwszy tag, czyli dla blockchainu formalnie kategoria, musi się w tym jsonie znajdować. To jest kwestia umowna - Steemit zaczął tak robić dawno temu i tak się przyjęło, a potem kontynuowały to kolejne aplikacje. Teraz nastąpiła jakaś zmiana i ten pierwszy tag nie jest tam dodawany przez Steemit, ale nie rozpatrywałbym tego w kontekście błędu, bo to pewnie celowana zmiana (chociaż nie wiem czym spowodowana).

Wise zakłada, że wszystkie tagi znajdują się custom_json i to bym bardziej rozpatrywał jako błąd, bo wcale nie musi tak być.

it's not bug its feature

Teraz nastąpiła jakaś zmiana i ten pierwszy tag nie jest tam dodawany przez Steemit, ale nie rozpatrywałbym tego w kontekście błędu, bo to pewnie celowana zmiana (chociaż nie wiem czym spowodowana).

Cały problem w tym, że Steemit przy tworzeniu postu dodaje kategorie do jsona w zakładce tag. Poza tym sam interfejs bierze kategorie z pierwszego wyrazu w polu tagi, więc logiczne, że tam powinien wpisywać.

Przy edytowaniu, ktoś dopisał kod który usuwa z jsona. Jak pobiera cały post z blockchain'u to pobiera wszystkie tagi i w tym też ten który sam tam wpisał, a potem go usuwa.

Ktoś dopisał funkcje do usuwania z jsona, ale zapomniał zmienić funkcje tworzenia ;)

Sprawdziłem teraz i chyba trochę bardziej to zepsuli:

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Mój ostatni post nie wyświetlał się w polish, chociaz byl otagowany. Wszystkie posty dodaję przez steempeak.

Kiedyś było możliwe danie 5 tagów. Na jakiś innych interfejsach niż steempeak sprawdzałaś?

Nie wiem jaka była przyczyna. Polish było stosunkowo daleko w twoich postach, może to było tego powodem, następnym razem proponuje go dać bliżej początkowi.

Ale teraz można 10. Sprawdzałam na steemicie i partiko i też nie było widać. To samo z pozostałymi polskimi tagami, ktorych uzyłam wtedy. Lifestyle np. byl podany jako ostatni i pod tym tagiem moj post byl widoczny. No ale trudno, nastepnym razem polskie dam bardziej na przedzie 🙂

Posted using Partiko Android

Sprawdziłem post innej osoby, dodawany przez inny interfejs i też nie widział go pod 6 tagiem (myślałem, że problem jest po 5, ale piszesz, że było widać twój post pod ostatnim), więc nie wiem na czym ta loteria polega ;)

Ten problem istnieje od bardzo dawna, dlatego większość interfejsów ma ustawiony limit 5 tagów i zalecam się go trzymać.

Od dawna istnieje problem z listowaniem wpisów, które mają więcej niż 5 tagów, dlatego Engrave i dBlog mają ten limit ustawiony na sztywno. Dodawanie większej ilości tagów znacznie ogranicza zasięg artykułu i polecam tego nie robić.

Dziękuję że wspomniałeś o sytuacji na #pl-kuchnia. Wise "nie widział" pierwszego tagu posta i niestety nie udało mi się go podbić, szkoda.

Na podstawie własnych wpisów zauważyłam, że jeśli dodam jakiś tag w edycji posta (po opublikowaniu) to post nie jest widoczny na tym tagu. Niedawno zdarzyła mi się taka sytuacja bodajże 2 razy.

PS: Twój wpis udało mi się podbić z Wise :)

Przeczytałem, było warto. Za to propsy. BTW ciekawa sprawa hmm

Dzięki za cenne info!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59244.75
ETH 2651.05
USDT 1.00
SBD 2.49