You are viewing a single comment's thread from:

RE: Filozofia Uniksa

in #polish5 years ago

Brakuje mi systemu, który wróciłby do korzeni UNIX-a. Skończyło się na tym, że używam Debiana (chociaż teraz akurat Ubuntu, bo nie chciało mi się męczyć za bardzo przy instalacji systemu na nowym kompie), ale coraz mniej rzeczy mi się w Debianie podoba. Pewnie warto byłoby w końcu przyjrzeć się BSD? Czy ktoś tego używa na laptopie może? Zwłaszcza programy do grafiki i sterowniki kart graficznych mnie interesują.

Sort:  

Powodzenia. W sensie Linux po tylu latach tak mnie rozpieścił, że nie umiem w BSD. Bo to takie "Linuksy" z lat 90.

Strzelam, że zależy do od sterowników, bo goście sami portują otwarte sterowniki

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60700.74
ETH 2389.90
USDT 1.00
SBD 2.64