You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego pokochałem Anime?

in #polish6 years ago (edited)

Witam cieplutko ;)
Przyznaje, że natrafiłam na Twojego posta przypadkiem i miło, że napotkałam kolejnego fana anime ;)
A ile obejrzałam? około 70 tytułów w swoim życiu(i nadal ilość rośnie), również Naruto (ale to dosłownie połowicznie, pierwszy sezon cały 2razy, a Shippuuden przeskakiwałam-jak dla mnie akcja przesadnie się ciągnęła + od cholery filerów, przez co do Naruto się zniechęciłam)w skrócie zaczęłam anime oglądać około 15lat temu jak pierwsze emisje Dragon Balla były (włącznie z Sailor Moon, YattaMan'em i Muminkami) w TV, a potem jak w Polsce nie puszczali(no bo przemoc itp) to w niemieckiej bardzo dużo leciało tego - taki mini skrócik ;)
Upvote poszedł ;)

Sort:  

Cześć! :)
Skoro obejrzałaś już ponad 70 produkcji, to śmiało można Cię nazywać weteranką. Moja lista liczy ok. dwudziestu tytułów, więc jestem jeszcze żółtodziobem. Jeśli chodzi o drugą serie Naruto, to trzymała ona poziom do walki z Painem, później było tylko gorzej. Mimo wszystko, czuję duży sentyment do tego anime :D

Czy weteran? może i tak, zaraziłam się anime od znajomego, który ma obejrzane ponad 110, to ja się przy nim chowam.
Znam akurat wiele osób co tak jak i Ty, ma sentyment, i rozumiem to jak najbardziej.
Każdy ma swoje własne anime, przez które robi się ciepło w serduszku, większość jak widzę sentymentem pała do One Piece, a ja tak mam w stosunku do FullMetal Alchemist Brotherhood(teraz oglądam po raz5) i Hellsinga.
Ale przyznaje, że dzięki anime Naruto trenowałam Ninjitsu sama przez 2lata i się zaopatrzyłam w 7 shurikenów z hartowanego metalu, które mam do dziś na półce.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70759.18
ETH 3812.30
USDT 1.00
SBD 3.44