Crypto Scamer @ddfx

in #polish6 years ago (edited)

Od zawsze myślałem, że bycie oszustem w internecie sprowadza taką osobę na samo dno drabiny społecznej, jak się okazuje nie jest tak wspaniale i niektórzy twórcy nie mający pojęcia o krypto walutach oraz reklamujący większości przypadków SCAM za który dostają nie małe pieniądze dzielnie utrzymują swój kontent a nawet kupują byłe kanały shoterskie...
Przykładem takiego twórcy jest @ddfx gdzie jego kanał dosłownie zaczął umierać co można stwierdzić po liczbie wyświetleń na jego pierwszym kanale

DDFX nagrywał kiedyś filmy z ciekawostkami czy też ruletkami czyli to co w danym okresie najbardziej opłacało się nagrywać...
Na nieszczęście Polskiej społeczności, która zna się na krypto zaczął współpracować z firmami które zajmują się krypto walutami przez co poważne zagraniczne firmy ograniczyły współpracę z Polskimi twórcami, którzy mają obszerną wiedze w tym temacie.



No ale biznes musi trwać dalej więc postanowił on kupić kanał byłego shotera MKL i nagrywać na nim kolejne słabej jakości filmy tym razem w języku angielskim kalecząc go do granic możliwości z nadzieją, że ktoś się nabierze i podejrzewam, że na pewno parę firm które stawiają na jak największy rozgłos złapie haczyk no bo kanał 100 000 wyświetleń to na pewno ktoś się da naciąć na kolejną gówno krypto stronkę i na tym straci a @ddfx będzie dalej cieplutko siedział w fotelu i śmiał się ludziom prosto w twarz...

Sort:  

Steemit ma dużo ciemnych stron . Rafonixowi okradli konto , sam się zastanawiam czy mi kiedyś okradną . Dopiero zacząłem a już się tego boje. Już słyszałem o stronach co jak się je zlajkuje to ONI uzyskują dostęp do twojego hasła i myk kaska leci hen. Na youtube też była patologia to na Dtube jest . Niestety

Steemit jest otwartoźródłowy, nie ma takiej siły, by istniał w tym interfejsie jakiś sposób na uzyskanie dostępu do konta, to samo Steem.

Ktoś okradł Rafonixa, pomyśl o tym, że wielu użytkowników trzyma tokeny o wartości paru milionów dolarów i nikt im ich nie ukradł. Jedyna osoba, która mogła zawinić, to niestety Rafonix, który nie dopilnował najwidoczniej swojego klucza, być może wklepał je w jakiś syfiasty serwis.

To nie jest ciemna strona Steemit tylko ten rafon dał się nabrać na dziecinny phishing. Na przykład jest jakaś fejkowa strona, która każe ci się zalogować przez Steemit wpisując nazwę i klucz. Ale nigdy nie działa to na zasadzie, że dajesz lajka i mają hasło. To jest niemożliwe. Na Facebooku też kradną hasła za pomocą takich fejkowych stron, jakbyś nie wiedział i nie jest to wtedy ciemna strona FB.

O tym co sie stało z rafonem dowiedziałem się jako jeden z pierwszych.
Są tylko 3 opcje jak do tego doszło, bo zmieniał hasło:

  • Ktoś miał dostęp do hasła/PC
  • pokazał niechcący (raczej nie)
  • wirus (coś kliknął?)

Poradzłem żeby najlepiej zmienił hasło używając innego urządzenia, a na PC logować się kluczem do postowania do czasu ogarnięcia czy to jakiś wirus.
Sam zacząłem się obawiać o moje konto.

Złodziejstwo to paskudna sprawa . Dzisiaj mi na mejla w pracy też przyszło od niby amazon , tylko że poczta sama w nawiasie wpisała (phishing) . Wiecie co , ukradli mi kiedyś konto na steem , gdzie miałem wszystkie gry z seri Total War . Byłem bardzo dobry w to na necie , przyszedł mejl że to niby od nich i baj baj . NIEPRAWIDŁOWE HASŁO . Dla takich ludzi powinno być oddzielne miejsce w piekle

W piekle albo w pierdlu. :D

Szkoda, mi tych co prawdziwie interesują sie kryptowalutami.. Sprawdzają stronki dokładnie... A przez takich jak ddfx, zagraniczni reklamodawcy odwracają się... :/
btw, Czy kupowanie kont na yt jest legalne, znaczy czy nie usuną ?

Jest legalne

Teraz jeszcze kupił konto niejakiego "MKL'a" [120k subów] na yt.

Czy przewidujesz "wyprzedaże" kanałów shoterskich na SafeSpaceTube? Poza tym takiemu Panu nie wróżę przyszłości, złapie kilku jeleni, zarobi parę złoty i będzie szukał kolejnego sposobu na scam. Przykra rzeczywistość.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63818.94
ETH 2624.28
USDT 1.00
SBD 2.78