You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Out of office] #11 Kupno mieszkania czyli witamy w PL

in #polish6 years ago

Jest też opcja wykupienia mieszkania z przetargu od spółdzielni mieszkaniowej. Można trafić lokum w dobrej okolicy, ale są przeważnie do gruntownego lub całkowitego remontu. Wychodzi zazwyczaj taniej i mamy możliwość zrobienia swojego mieszkania po swojemu. Dobra opcja dla osób z mniejszym wkładem własnym ale trzeba sie liczyć z kosztami odświeżenia. Mając znajomości w branży budowlanej z dobrymi fachowcami nie kiedy wychodzi lepiej niż kupić gotowe.

Sort:  

coś słyszałem o tym, nam zależało też żeby szybko się wprowadzić. Nie uciągnelibyśmy wynajmu i rat kredytu podczas remontu. Dobra opcja też dla kogoś z branży remontowej ;)

Ja wzięłam opcję przetargu. Bank łaskawie zawiesił mi raty na czas remontu. Dał mi na to pół roku. Co do przetargu udało mi się kupić mieszkanie w centrum miasta w piątej licytacji za naprawdę rozsądne pieniądze. W tym momencie mogę powiedzieć, że nawet po remoncie wyszło taniej niż ceny rynkowe, a mamy wszystko tak jak chcemy. Więc zdecydowanie polecam przetargi.

super. Rzeczywiście ciekawa opcja, można się tym zainteresować.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57296.76
ETH 3055.75
USDT 1.00
SBD 2.32