Sort:  

Ja uwzględniłem tylko środki dostępne tu i teraz. Czyli w tabelce są wartości z zakresu 5-80, a nie 10-160. Bo ile te zamrożone będą warte za rok, to nie wiadomo :)

Dziś wprowadzono zmianę i ścięto o połowę. Te z tabelki to kwota łączna.

No dobra, ale ja to pisałem wczoraj :D
Eh, zaraz naniosę zmiany. Niedobrze, bo mi to psuje obliczenia ;)

Szczerze mówiąc ja tego nigdzie nie przeczytałem. Wiem bo 2 osoby z kontem 40 dostały przed chwilą 5$. Jest też inna zmiana: konta nowe (założone po 12 VII) nie mogą brać udziału w airdropie. To też info z pierwszej ręki ;) Może coś jeszcze zmienili...

O tym wykluczeniu nowych kont słyszałem. Ale dziwne, że nie uwzględnili tego od razu :)

@itknight'owi chciałem ufundowac konto z airdropa, ale sie spóźniłem.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66057.55
ETH 2576.06
USDT 1.00
SBD 2.65