You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co tam na steemit....???....

in #polish3 years ago

Wszyscy z #polish przeszli na Hive. Niektórzy publikują przez apki, które wrzucają na Hive i na Steem, stąd można odnieść wrażenie, że na Steemit jest jakieś życie. Dane do logowania na Hive są dokładnie takie same jak na Steemie.

PS. Power down na Steemie trwa teraz tylko 4 tygodnie ;) To nie jest porada inwestycyjna.

Sort:  

czyli mogę przenieść wszystkie środki w 4 tygodnie na hive :) ok tak zrobię i myślę, że to będzie dobra decyzja.

A to ciekawe, zalogowałem się tu po dłuższej przerwie i jest pusto. Nie zorientowałem się co do HIVE. Jaki jest dokładnie adres strony? Gdzie się pisze artykuły?

Interfejsów jest kilka, ja polecam https://peakd.com/

czarna magia po tak długiej przerwie i za bardzo mi się to hive miesza ze steemit. Macie jakiś czat dla polskiej społeczności??

Jeśli można to poproszę, jeśli jest, jakiś link do artykułu z instrukcją jak przeprowadzić całą procedurę przeniesienia stąd tam, pewnie takie artykuły powstały, a sama też w międzyczasie poszukam.

Ja robiłem przez giełdę. Transfer na Bittrexa. Zamiana STEEM na BTC i BTC na Hive. Można też ponoć przez https://hive-engine.com to zrobić.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64189.84
ETH 2796.72
USDT 1.00
SBD 2.65