You are viewing a single comment's thread from:

RE: Realna wartość kryptowalut

in #polish5 years ago

Pisząc o realnej wartości nie miałem na myśli użyteczności. To dwie różne sprawy. BTC jest używany, ale sam w sobie nie ma żadnej wartości, dlatego jest podatny na spekulacje. Rozwiązaniem problemu nie jest używanie krypto, ale nadanie jej wartości. Odnosi się to głównie do altów. Jest w cholerę różnych projektów, ale większość nie ma wartości. Jest np. GAME. Dla mnie miałby on sens, gdyby kilka firm produkujących gry zmówiło się i sprzedawało swoje gry tylko za własny token. Podejrzewam, że wówczas jego wartość nie zależałaby od kursu BTC lecz od popytu na ich gry. Popyt byłby duży, to ludzie byliby gotowi więcej zapłacić za tokeny. Odnośnie STEEMa to Bazarek czy mój przemyt czekolady, a nawet implementacja SBD w KBK nie są w stanie wiele zmienić. Tu muszą być rozwiązania systemowe, najlepiej takie by STEEM był spalany. Taką rolę miała odgrywać płatna promocja, ale niestety ktoś tego nie przemyślał i boty okazały się dużo lepszym rozwiązaniem (dla chcącego się promować).

Sort:  

Masz rację .. To powinno działać właśnie tak że monety są spalane w zamian za różne "dobra" jakie oferuje portal.. np gdy ktoś zakupi reklamę albo też używa steema do promowania się itd.. no ale coz widziałem ze opracowali rad map i cos kombinują w tej dziedzinie. zobaczymy ..

Jedyną wartością bitcoina jest przewidywalność jego liczby, jak ja to rozumiem. I to pewnie by lepiej działało, gdyby nie fakt, że co prawda nie można wygenerować sobie żadnych "lewych" bitcoinów, ale można do upadłego tworzyć kolejne nowe kryptowaluty, które odpowiadają na to samo zapotrzebowanie co bitcoin, oferując to samo co bitcoin. Tego chyba twórcy bitcoina nie wzięli pod uwagę.

Swego czasu jak musiałem coś komuś przelać, to wolałem już ETH niż BTC. Bitcoinowe przelewy są drogie i wolne. STEEMowe na ten przykład - szybkie i praktycznie darmowe.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46