Przegląd Internetu #13: GoT, Internety, Korwin i Steemhunt

in #polish5 years ago

Nie chcę komentować ostatniego sezonu Gry o Tron. Szkoda strzępić wiadomo co. Zresztą jakoś specjalnie też emocjonowałem się tymi 6 odcinkami. Trzynastą odsłonę "Przeglądu Internetu" postanowiłem jednak rozpocząć od czołówki pokazującej jak wyglądałby ten serial, gdyby robili go Japończycy...

A skoro jesteśmy przy zabawnych filmach, to poniżej znajdziecie prawdziwy skarb. Polski Internet w 2 minuty. Jak to odkryłem, to zapętliłem sobie i słuchałem w kółko. Zabawne, choć też trochę straszne.

W powyższej kompilacji spokojnie mógłby się znaleźć jakiś fragment poniższego wywiadu z JKM, który najpierw snuje przypuszczenia, że Konfederacja przegrała, bo wybory zostały sfałszowane, a zaraz potem mówi, że za Stalina i Hitlera było lepiej.

Przecież ten ustrój eurosocjalizmu narzucany przez Unię Europejską jest znacznie głupszy i okrutniejszy od tego co robił Stalin i Hitler. Zdecydowanie. Zdecydowanie. Jednak mimo wszystko za Stalina i Hitlera Góral sobie oscypki robił jakie chciał, a teraz stoi nad nim urzędnik, prawda, i kontroluje. I tak w każdej dziedzinie.

Cóż, co do "głupszego" to można się spierać, ale "okrutniejszy"? Nie wiem jak w ogóle można porównywać zbrodnie ludobójstwa z produkcją oscypków... Swoją drogą, mam takie przeczucie, że JKM wyciągnie błędne wnioski z wyniku 4,47% i zamiast ograniczyć pajacowanie, to jeszcze bardziej je nasili.

Na koniec dwa znaleziska ze Steemhunta. Przyznam szczerze, że przeglądam codziennie to co ludzie wrzucają na tę apkę i zazwyczaj nie znajduję tam nic, co by mi się w jakikolwiek sposób przydało. Są jednak dwa wyjątki.

Pierwszy to CocoTerra - urządzenie do robienia czekolady w domowych warunkach. Co prawda nie ma go jeszcze w sprzedaży, ale dobrze wiedzieć, że ktoś nad czymś takim pracuje.

cieplzoddech.jpg

Drugi "hunt" to Level. I o ile CocoTerra to tylko ciekawostka, o tyle ta apka pozwoliła mi zrobić milowy krok w mojej twórczości muzycznej. A w zasadzie w jej dystrybucji. W łatwy i darmowy (tak, darmowy!) sposób umożliwia bowiem przesłanie własnej muzyki na następujące serwisy: Deezer, iTunes & Apple Music, Spotify, Napster, Pandora, Google Music, Amazon Music, TIDAL. Wrzuciłem już dwie płyty, mogę więc śmiało potwierdzić: to działa!

Sort:  

Mimo wszystko lepiej by było gdyby wygrała konfederacja ze swoim błaznem na czele aniżeli PoPis raz nty. Zmiana tych starych wyjadaczy i przestępców na jakikolwiek inny komplet (nawet korwina) dała by przynajmniej nadzieję tym którzy na wybory juz w ogóle nie chodzą że zmienić coś można.. a tak stara bieda a polska dalej na równi pochyłej ku zostaniu Polin.

Widać jednak że Polacy niczego się nie uczą i wolą Lizać tyłki USA albo Niemcom zamiast szukać zmiany. tylko 10% GŁOSUJĄCYCH polaków ma chociaż trochę oleju w głowie reszta dała się kupić kiełbasą wyborczą albo ogłupić mediom.

Nie trzeba było zbyt długo czekać na reakcję Korwina na wyborczą porażkę Konfederacji.

Tym samym już rozpoczęła się ostra walka o ponowne wyrżnięcie się przed progiem wyborczym w jesiennych wyborach.

Gdyby dodał że nie ma takiego dowodu na piśmie i że to jednak o niczym nie świadczy to może by tak go nie orano.
Swoją drogą to jest raczej prawda, kilka lat temu sam widziałem dwa dokumenty amerykańskie (filmy) w których o tym wspominano

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90