O Steemicie na URtalking

in #polish6 years ago

28238815_1792493320832995_7468440121203763772_o.jpg

Gdy zaproponowano mi wystąpienie na XXIV edycji URtalking, pomyślałem od razu: Steemit. Niby jest to konkurs, ale jakoś nie mam ochoty go wygrywać. Ten aspekt jest dla mnie mało istotny. Chciałbym natomiast opowiedzieć o platformie, która moim zdaniem może zrewolucjonizować social media. Zresztą pisałem o tym nie raz. Stąd i tytuł mojego wystąpienia: "Steemit - blockchainowa rewolucja mediów społecznościowych".

Teraz przede mną nie lada wyzwanie - przygotować 12-minutową wypowiedź na temat jednego z najbardziej złożonych serwisów, z jakim miałem do czynienia... Czy się uda? Jeśli ktoś jest z Rzeszowa i chciałby się o tym przekonać osobiście, to zapraszam za tydzień (28 lutego) na Wydział Ekonomii UR na Zalesiu (sala C5). Start o 17:30.

A kilka dni później (w sobotę 3 marca) również w Rzeszowie, w Królestwie Bez Kresu, organizujemy z @fundacja kolejne steemitowe spotkanie. Rozpoczęcie o 17.00.

Sort:  

12 minut na opowiedzenie o Steemicie?! To brzmi jak zadanie nie do wykonania! Nie wiem jak ty, ale ja sam jestem raczej typem człowieka, który woli powiedzieć więcej niż mniej – dla mnie długość wypowiedzi (czy to pisemnej, czy ustnej) jest problemem zawsze w ten sposób, że jest za krótka.

Zdecydowanie podoba mi się ten temat – Steemit to naprawdę jest rewolucja, albo przynajmniej tę rewolucję zapowiada. Media społecznościowe, sklepy, serwisy i inne usługi – wszystko oparte na blockchainie. Tak może wyglądać przyszłość.

Mam też nadzieję, że 3 marca będziemy mieli okazję się poznać! @kaysh nie próżnuje i tym razem chyba uda jej się mnie wyciągnąć :D

Też nie wiem jak to zrobię, ale jakoś muszę :) Do zobaczenia 3 marca!

Przygotuj się na tradycyjne pytanie numer jeden: skąd tam biorą się pieniądze.

Z doświadczenia powiem, że jeżeli tej części nie załatwisz wystarczająco jasno, to łatwo możesz zgubić uwagę i zaufanie swoich odbiorów.

Jak tłumacze to ja, możesz zerknąć m.in. tutaj (fragment 30m43s)

Jeżeli chcesz, skontaktuj się też ze mna na https://steemit.chat/direct/noisy, jeżeli podasz mi swój adres wyślę Ci trochę Steemowych naklejek do rozdania:

PS. może Ci się przyda też jakaś część mojej prezentacji. Korzystaj z niej do woli:
http://slides.com/noisy/steem-silnik-zdecentralizowanych-mediw-spoecznociowych/

Dzięki wielkie. Tak, wiem że kwestia "skąd są środki" jest kluczowa, bo większość ludzi (zwłaszcza jeśli nie miała styczności z kryptowalutami) nie może pojąć skąd się biorą te "pieniądze". Za naklejki będę wdzięczny :)

Swoją drogą mam nadzieję, że opowiesz coś o Utopianie, który dla mnie jest jak na razie terrą incognitą :)

Ja? W Rzeszowie? Dzięki za propozycję, chętnie opowiem co nieco :)

Wyśmienicie! :)

Dawid, nagraj i wrzuć! Obejrzę na bank!!!

W poprzednich latach nagrywali wystąpienia, wiec może podtrzymają tradycję. Wrzucę nagranie jak się pojawi.

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

Dasz radę, powodzenia :)

Przyda się :)

Świetnie! Szkoda, że jestem za granicą, bo chętnie bym wpadła i na wykład i na Steemowe spotkanie w Królestwie. Może uda się następnym razem :)
Powodzenia!

Co się odwlecze... Do zobaczenia następnym razem!

No to powodzenia stary.

Dzięki! :)

Powodzenia!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64622.42
ETH 3518.17
USDT 1.00
SBD 2.46