Nawet świnka potrafi wejść na drzewo, kiedy ją chwalą

in #polish7 years ago

"Nawet świnka potrafi wejść na drzewo, kiedy ją chwalą" - oto jedno ze zdań pojawiających się dosyć często w kreskówce mojego dzieciństwa ("Yattaman"). Cóż, nie wiem ile w nim prawdy, ale niewątpliwie pochwały mają spory potencjał motywacyjny. Zwłaszcza dla twórców. Czasem wystarczy niewiele, aby zrobić komuś dzień. Ot, na przykład kawałek drewna i naklejka.

IMG_9483.jpg

Cóż, mój wkład w przypadku wydawnictwa 3DOM to zaledwie dwie koszulki i jedna płyta, trudno więc nazwać go nieocenionym, ale i tak zawsze miło otrzymać podziękowania. No i jak zwykle zaskoczyli mnie kolejnym kubkiem z moją podobizną. Poprzedni otrzymałem z okazji zaręczyn. Praktyka godna polecenia.

IMG_5865.jpg

Sort:  

Motywujące. Ważne by wokół mieć pozytywnych ludzi, którzy Cię zainspirują, a nie takich co ciągną w dół.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61890.63
ETH 3411.25
USDT 1.00
SBD 2.50