Na wybory do Krakowa!steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Screenshot_2019-10-04 Wysłano wniosek o dopisanie do spisu wyborców (obywatel Polski) - Portal gov pl.png

W najbliższych wyborach miałem nie brać udziału. Jakoś niezbyt uśmiechało mi się tarabanić kilka godzin na Śląsk, tylko po to, by zagłosować na jakiegoś anonima z tej czy innej listy. Ostatecznie jednak postanowiłem skorzystać z cyfryzacji, złożyć dopisać się do spisu wyborców w Krakowie i tam zagłosować. Dziś złożyłem wniosek. Jeśli zostanie rozpatrzony pozytywnie, to za tydzień zagłosuję gdzieś w okolicy Biskupiej.

Dlaczego akurat w Krakowie? Bo właśnie tam w okręgu senackim nr 33 startuje jedyna osoba, na którą z pełnym przekonaniem mogę oddać swój głos. Krzysztof Mazur. Jego działania obserwuję od dłuższego czasu. Nawet kilka razy komentowałem jego filmy w ramach serii "Przegląd Internetu". Podoba mi się jego spojrzenie na wiele spraw. Swoją drogą prowadzi (moim zdaniem) wzorcową kampanię - jasno komunikując jakie ma pomysły (ale to temat na osobny post).

Z wyborami do Sejmu mam problem i daleki jestem od jakichkolwiek deklaracji. Krzysztof Mazur startuje jednak do Senatu, w jednomandatowym okręgu wyborczym nr 33. Nie ma więc ryzyka, że głosując na Mazura wprowadzę do Senatu jakiegoś Kaszuba albo Górala. A czy uda się wprowadzić, to już okaże się 14 października.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66973.37
ETH 3116.39
USDT 1.00
SBD 3.73