Jak wytrwać na Steemie?steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

IMG_0877.JPG

Zarobki na Steemie nigdy nie były tak niskie jak obecnie. I choć sam zbytnio nie narzekam, bo w ramach zbiórki na Biskupią dostaję sporo upvotów, to obiektywnie muszę stwierdzić, że sytuacja jest kiepska. Trudno w tej sytuacji przyciągnąć kogokolwiek zarobkami. Nigdy zresztą nie było to zbyt łatwe. No może poza przełomem 2017 i 2018 roku. Pamiętam, że gdybym wypłatę za swój pierwszy post zamienił na złotówki to miałbym kwotę trzycyfrową. Tak było. A potem coś się popsuło.

Dlaczego więc wciąż trwam na Steemie? Z prostej przyczyny. Do niczego się nie zmuszam. Po prostu robię to, co zawsze robiłem na Facebooku. Wrzucam zdjęcia, czasem coś napiszę. Do tego dochodzą różne inne korzyści, które nie są tak oczywiste...

Ostatnio robię sporo zdjęć. Głównie w Krakowie i Tarnowie. Wrzucam je potem na Steema w ramach serii "Fotoplastykon". No i kilka dni temu uświadomiłem sobie, że dzięki temu całkiem dobrze orientuję się w nazwach ulic. Muszę je bowiem zapamiętywać, aby podpisać fotografie. Nieoceniona korzyść. Wcześniej nigdy nie zwracałem uwagi na nazwy ulic i kojarzyłem jedynie te najbardziej charakterystyczne. Dzięki "Fotoplastykonowi" się to zmieniło. I to chyba jest podstawa trwania na Steemie: dostrzegać też inne korzyści, nie tylko $$$ przy poście.

Sort:  

Zarobki są słabe, ale wciąż więcej niż 0. Tak naprawdę tylko nieliczni ze swojego blogowania otrzymują jakieś korzyści.

Może taka Chodakowska wybuchnie śmiechem, co do korzyści finansowych na Steem, ale taka Kowalska powinna być zachwycona, że od pierwszego postu coś wpada, a tak jest jeśli tworzy się coś na poziomie. (i wcale nie musi być to poziom bardzo wysoki)

Może musi przyjść nowe pokolenie, dla którego będzie bardziej liczyło się miejsce do tworzenia niż zarobki.

Największym minusem Steema są potencjalnie małe zasięgi. Ta wada mogłaby zostać zrekompensowana przez zarobki, ale nie ma takiej opcji. Jakimś wyjściem jest pisanie na Steemie i wrzucanie na FB. Tak właśnie robię ja. Robi tak też @helcim, któremu zasugerowałem Steema bo bardzo dużo publikował na FB. Niestety na FB po dłuższym czasie trudno odnaleźć cokolwiek. Steem pod tym względem jest bardziej przejrzysty.

Może musi przyjść nowe pokolenie, dla którego będzie bardziej liczyło się miejsce do tworzenia niż zarobki.

Niestety to nie kwestia pokolenia, ale samego Steema, by był atrakcyjnym narzędziem. Nawet Steempeak jest trochę ograniczony w porównaniu z innymi platformami. Nie ma na przykład miejsca, gdzie można wyeksponować jakąś listę linków.

Nie ma. Ja nie potrzebuję takiej funkcjonalności. Można twórców zaczepić o taką funkcjonalność i kto wie ;)

Na teraz rozwiązanie, to trzymać przydatne linki w poście przyklejonym (pinezka) na górze profilu ;)

ja swój post z zamkiem w Szwajcarskich górach wrzuciłem też na insta. dostałem serduszko od żony, przyjaciółki, kolegi, kuzyna i od kogoś tam jeszcze :D a tu mam już około ćwierć steemdolara :D więc jest dobrze :)

Nawet pan nie wie, jak ja pana szanuje i pańską pracę.

A czy nie jest tak, że jakimś cudem w przyszłości Steem pójdzie w górę? Publikujesz nadal na Facebooku, że tak nieśmiało zapytam? Ja osobiście mocno się zastanawiałam nad tematem FB, szczególnie po tym co odwalili z Cambridge Analityca. I jeszcze jedno, sądzicie, że Libra zabije Steemit? Pozdrawiam :)

Może pójdzie, tego nikt nie wie. I na to liczę, dlatego nie sprzedaję. Co do FB, to publikuję głównie linki. Kiedyś wrzucałem tam zdjęcia/wpisy, ale przeniosłem tę aktywność na Steema. Trudno mi jednak całkowicie zrezygnować z FB, bo niestety wciąż jest to podstawowa platforma komunikacji.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62647.38
ETH 3335.62
USDT 1.00
SBD 2.46