I miejsce Steemita na URtalking

in #polish6 years ago

IMG_0028.jpg

Kronikarski obowiązek nakazuje mi odnotować, że mój występ na XXIV edycji URtalking pt. "Steemit - blockchainowa rewolucja mediów społecznościowych" spotkał się z uznaniem zarówno jury, jak i publiczności... i zgarnąłem dwie pierwsze nagrody.

Miło, aczkolwiek prawdziwą miarą sukcesu będzie dla mnie frekwencja podczas sobotniego spotkania steemitowego w Królestwie Bez Kresu. Jest to kolejny krok na drodze do zintegrowania i powiększenia rzeszowskiego środowiska użytkowników Steem. Choć oczywiście osoby z innych stron Polski są również mile widziane. Na razie mam informację o desancie krakowsko-lubelskim. Ktoś jeszcze chętny zawitać do Rzeszowa? Rozpoczynamy o godzinie 17.00.

urtalking kopia.jpg

Sort:  

Gratulacje!

Mnie fascynuje jak można w 12 minut opowiedzieć o Steemicie. Może jako wstępniak powtórka w Rzeszowie? :]

Dzięki!

Nic nie można. Można tylko zachęcić ;)

Brawo! Czy było robionie i będzie dostępne jakieś nagranie twojej prezentacji? :)

Zdaje się, że było nagrywane. Ale jeszcze w Internetach go nie widziałem.

Mam nadzieję, że się pojawi. Jeśli czegoś się dowiesz, to daj znać :)

Gratuluję! Jestem pod wrażeniem tempa twego rozwoju w steemowym kierunku :-)

Dzięki. Po prostu jestem przekonany do tej platformy (i równocześnie zniechęcony do tych, z których korzystałem do tej pory) a jak jestem do czegoś przekonany, to nie nudzę się tym zbyt prędko ;)

Dziękuję! :)

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

Authenticity BOT!
Great job! We found more similar posts, but your post is the 1st one posted.

GrumpyCat / https://steewit.com/@grumpycat
can give you a downvote because of the copies!
Defend yourself! / https://steewit.com/delegation/@erodedthoughts/defend-yourself-against-grumpycat

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63612.81
ETH 3487.67
USDT 1.00
SBD 2.50