You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mężczyzna podpalił się pod Pałacem Kultury - dobra zmiana?

in #polish7 years ago

Widzę, że panowie mają krótką pamięć. Ja mieszkałem jeszcze w polsce podczas rządów poprzedniej koalicji i nie byłem zachwycony ilością układów, które rządziły wtedy małymi miasteczkami i całym krajem. Ci, którzy się im sprzeciwiali nazywani byli "podpalaczami kraju" (sic). Oto lista zawierająca niektóre spośród wielu afer związanych z partią Platforma Obywatelska:


Prawda jest taka, że polityka krajowa ma znikomy wpływ na ogarniętych ludzi.

Sort:  

To takie same "afery" jak te "reformy" obecnej ekipy. A już szczególnie Amber Gold to rzeczywiście wyjątkowa "afera" - kupa pazernych kretynów dała się nabrać jakiemuś cwaniakowi (na własne życzenie) i teraz ma pretensje do wszystkich oprócz siebie.

Z drobnymi korektami ta lista będzie równie "aktualna" za jakiś czas tylko zamienimy PO na PiS w nagłówku.

Co będzie - trudno powiedzieć. Wiadomo natomiast co było i gdyby reagowano w odpowiednim czasie to być może PiSu nie byłoby przy władzy obecnie. Niebotyczna arogancja i przesadna pewność siebie rządzących i ich popierających doprowadziła ich do "upadku" (w ich mniemaniu rządów PiS). Ja obserwuję to z zewnątrz i z tej perspektywy wydaje mi się to po prostu zabawne.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64834.92
ETH 2540.16
USDT 1.00
SBD 2.67