You are viewing a single comment's thread from:

RE: #USA - wiza amerykańska

in #polish7 years ago

Odnośnie załawiania wiz do USA to mogę dodać, że najgorszy jest pierwszy raz, gdyż człowiek nasłucha się całkowicie idiotycznych mitów odnośnie wizyty w ambasadzie/konsulacie i zaczyna się bać, myśląc, że otrzymanie wizy jest niebotycznie trudne, podczas gdy nie jest. Kilka lat temu również potrzebowałem wizy B2. Pani z konsulatu, która mnie przepytywała, nie wspomniała nawet czy wizę otrzymałem czy nie, toteż gdy konwersacja chyliła się ku końcowi, nieco zatrwożony, spytałem wprost czy przybiją mi promesę wizową. Zareagowała tylko uśmiechem i powiedziała: "oczywiście". Była bodaj zdziwiona, że mogłem wątpić w to, iż jej nie otrzymam.

Nota bene, ambasada USA w Warszawie i tak nie jest taka zła w porównaniu z konsulatem USA w Szanghaju, który mieści się w (sic) centrum handlowym. Nie życzę nikomu tracenia tam pół dnia z powodu niezwykle niejasnych procedur i wyjątkowego braku szacunku pracowników konsulatu w stosunku do petentów.

Sort:  

Tak, to prawda, że chyba pierwszy raz najgorzej, jak wcześniej wysłucha się lub naczyta różnych dziwactw, które są nieco pokolorowane☺

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65053.86
ETH 3538.17
USDT 1.00
SBD 2.39