Rolnik w wielkim mieście / A farmer in a big citysteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Nigdy nie byłem rolnikiem, bo pochodzę z małego miasta, gdzie się wychowałem w bloku. Mimo wszystko zawsze mnie ciągnęło do przyrody i roślin. Niby taka zwykła rzecz, a sprawia tak dużo frajdy. Bycie programistą jest bardzo dalekie od bycia rolnikiem, ale może właśnie dla tego tak bardzo to lubię.

I have never been a farmer because I come from a small town where I grew up in a block. Nevertheless, I have always liked nature and plants. It's such a plain thing and it makes so much fun. Being a programmer is very far from being a farmer, but maybe that's what I like so much about.

Żyjąc w dużym mieście, na dużym osiedlu zaczęło mi jakiś czas temu brakować zieleni i przyrody. Postanowiłem coś z tym zrobić i zasadziłem sobie na balkonie około 20 pomidorów. Sądziłem, że może coś z tego będzie, ale raczej nic wielkiego. A dzisiaj? Dzisiaj okazuje się, że mam mnóstwo pomidorów na krzakach.

During living in a big city, in a large estate terain it started began to lack me green and nature. I decided to do something about it and I planted about 20 tomatoes on the balcony. I thought maybe something was going to happen, but nothing big. Today? Today it turns out that I have plenty of tomatoes on the bushes.

2017-08-03 06.13.00 1.jpg

2017-08-03 06.15.32 1.jpg

2017-08-03 06.15.18 2.jpg

2017-08-03 06.26.01 1.jpg

If you like my posts: Leave a comment, follow and upvote!
DQmbSyDjF7HysXsFEQLpN32oRGhXGwHxVqitcAUgeLebe5v_1680x8400.png

Sort:  

Super! Proponuję usunąć liście, zwłaszcza te usychające. Ja osobiście obcinam sekatorem wszystkie liście aż do kwiatostanów. Liście łapią wszelkie choroby, zabierają owocom słońce, wodę i związki mineralne. To mój wypróbowany sposób, polecam. Życzę udanych zbiorów i gratuluję pomysłu na ogródek na balkonie :)

Dziękuje za radę, dowiem się jeszcze więcej o tym/spróbuje tego sposobu

Nie trzeba obcinac do kwiatostanow. Wystarczy obciac tylko te uschniete i zdecydowanie jest za malo ziemi w doniczkach.
W bardzo gorace dni pomidory potrzebuja dobrego nawodnienia. Rankiem przed rozpalonym sloncem i wieczorem po zachodzie.
Jezeli bedziesz je podlewal w ciagu dnia, to niestety ale bedzie bania... korzenie sie zabardzo zagrzeja i pomidory beda chorowac albo uschna

Beautiful Image and nice click dear friend. I'm also a photographer

O! Widzę, że mamy specjalistę tutaj :D

Trochę tak, pracowałem kiedyś na wakacjach m.in. przy pomidorach w szklarniach, te były wysokie na > 2m i trzeba było je zawijać na sznurki i usuwać odrosty :D

no no bravo

Congratulations @gustoo! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Własne pomidory to świetna sprawa. Uwielbiam jeść warzywa z własnego prywatnego warzywniaka. Niestety w mieście to troche utrudnione, ale gdy wracam do rodziców na weekend to zawsze mam ochote na świeże pomidory, ogorki, sałate czy marchew.

co to za odmiana pomidorów? :)

Szczerze, to nie mam pojęcia, bo kupiłem je po prostu jako nasiona "pomidory"

Pytania: Ile masz skrzynek, ile zebrałeś plonów, ile to rosło od zasadzenia?

To jedynie 20 krzaków. Odhodowalem je z nasion, najpierw w szklarni do sadzonek, później w doniczkach. Jeszcze nie robiłem zbiorów

Hej! Prowadzę profil @migawka, na którym w telegraficzym skrócie podsumowuję najważniejsze wydarzenia z Polski i ze Świata. Staram się dostarczać informację oczyszczone z medialnego szumu. Wkładam w to sporo pracy. Zapraszam do followowania! :) https://steemit.com/polish/@migawka/migawka-5-wiadomosci-z-kraju-i-ze-swiata-w-telegraficznym-skrocie

O super! Też mam pomidorki (ale koktajlowe) na balkonie
20707068_1620595587971594_625103683_o.jpg

They look great! I bet they taste amazing!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99