Sort:  

II miejsce - nagroda 75% mojego upvota (w komentarzu powyżej) - gratuluję i zapraszam :)

I Piękne

Witam w konkursie i zapraszam codziennie :)

Dobre makro ma ten aparat - śliczne zdjęcie ze stylową modelką.

Pozdrawiam serdecznie.

Piotr.

PS: Pamiętaj o głosowaniu na inne zdjęcia, proszę :)

dziękuje :) choć pstrykam od niedawna to trochę mam w kolekcji tego typu zdjęć tak więc będę tutaj częstym bywalcem
Dobre makro bo i dobry obiektyw Nikon AF 70-300 4-5.6 G

To miło. Cieszy mnie, jak ludzie umieszczają swoje zdjęcia, daje mi to dużo uśmiechu i radości.

I miejsce - nagroda 100% mojego upvota (w komentarzu powyżej) - gratuluję i zapraszam :)

II miejsce, cudowna waszka!

I - super zdjęcie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60898.61
ETH 2626.61
USDT 1.00
SBD 2.61