Jesus Christ

in #polish6 years ago

Figura Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata w Świebodzinie ma wysokość 36 metry i podobno jest najwyższą statuą na świecie. Odwiedziłem te miejsce w tamtym roku jesienią, w drodze w góry do Karpacza. Pogoda dopisała tak więc było co pstrykać

The statue of Jesus Christ, the King of the Universe in Świebodzin, is 36 meters tall and is said to be the tallest statue in the world. I visited this place last autumn, on my way to the mountains to Karpacz.The weather was good so you could take photos
DSC_0379-001.JPG





DSC_0387-001.JPG


W oko wpadły mi też dwa aniołki które zapraszają zwiedzających
In the eye, I also got two angels who invite visitors
DSC_0389-001.JPG




DSC_0390-001.JPG


Żeby nie było też zostałem utrwalony na tle Jezusa
And here I am with Jesus
DSC_0383-001.JPG

Sort:  

ciekaw jestem, co wierzący czują, patrząc na tego polskiego Kolosa?

czy to wzmacnia Waszą wiarę?

może po części wzmacnia ale moim skromnym zdaniem Jezusa trza mieć w sercu a to traktuje jako ciekawostka całkiem sympatyczna ciekawostka. A moim wzmacniaczem wiary ostatnio stali się katoliccy yutuberzy i muzyka chrześcijańska którą odkryłem niedawno i bardzo do mnie przemawia być może dlatego że sam jestem muzykiem i kocham muzykę. Bóg wiedział jak trafić do mojego serca :)

In my humble opinion, God always knows how to find us :)

Do you know the project "Langusta na palmie"?

of course I know my favorite :) I'm watching too Dobra Nowina and Mateusz Ochman

wiara to działanie i codzienne podejmowanie decyzji. takie budowle mają być na chwałę i nie służą do wzmacniania wiary

Olbrzymia figurka. Fajnie, że pogoda dopisała i zdjęcia wyszła bardzo ładne. Pozdrawiam.

Wow very interesting I believe many people will enjoy this post

Terrific! Photography just like poetry is fulfilling.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27