You are viewing a single comment's thread from:

RE: Głupota ludzka nie zna granic #1 - Zwróć komuś uwagę, a dostaniesz po ryju.

in #polish6 years ago (edited)

Masz 100 % racje związaną z tym ,że ludzie nie potrafią się zachować.

A przykład z drugiej strony , jadę drogą przez wioskę, na rowerze. Nagle jakiś Wiesiu Zdzisiu czy inny tam Janusz wyjeżdża z impetem ze swojej bramy autem , prawie w niego wjechałem, ale zdarzyłem zahamować, w tym szoku na nie szczecie przednim hamulcem po czym wywróciłem się,
Zamiast zapytać czy coś się stało. Jeszcze z gębą jak jeździsz nie widzisz że wyjeżdżam z bramy , po czym mała dyskusja,Ja swoje, On swoje. W końcu odjechałem na szczęście skończyło się to wtedy małymi obtarciami. Jako użytkownicy drogi nie ważne czy autem, rowerem , motorem ,pieszo, zawsze zachowujmy ostrożność, jak wiadomo buraków i imbecyli nie brakuje.

Sort:  

Ha, na rowerze miałem podobną sytuację, tyle że zamiast samochodu z bramy wybiegły dwa psy. Napiszę o tym w kolejnym odcinku, bo chciałbym robić to cyklicznie.
Co do twojej końcówki - masz 100% racji. Niestety, na drogach widuje się takie sytuacje najczęściej.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60035.79
ETH 3187.54
USDT 1.00
SBD 2.45