You are viewing a single comment's thread from:

RE: 💚 Moja droga do ZDROWIA 💚 (I jeden z moich najbardziej prywatnych postów🙈)

in #polish6 years ago (edited)

O qrcze, wspaniały artykulik. Można również wiele skorzystać z czytania komentarzy. W swojej walce o zdrowie również przestałem jeść mięso, nabiał, cukier, oleje, dalej walczymy, zająłem się także usuwaniem toksyn z organizmu oraz stoję na straży, aby nie wprowadzać ich do środka. Na razie nie mogę powiedzieć że jestem zwycięzcą, choć mijają już trzy lata od powalenia na ziemię bardzo poważnego przeciwnika, niektórzy to nazywają „big c”, mam jeszcze wiele do pokonania i niemało cierpienia. Będę z przyjemnością czytał Pani posty i życzę wszystkiego najlepszego.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54483.11
ETH 2297.01
USDT 1.00
SBD 2.28