You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pożegnanie z DSoundem

in #polish6 years ago

Należą się podziękowania za szczere słowa 👍🏻 Do tej pory nie potrafię wrzucić na Dtuba żadnego filmu ze swojego iPada pro ani nie potrafię wrzucić żadnego dźwięku z iPada pro na Dsounda 🙁

Sort:  

To jest inna kwestia. Ja próbowałem przez cały styczeń wrzucić coś na DSounda z Google Chrome i za każdym razem wyskakiwał jakiś błąd. Miesiąc temu z głupa wrzuciłem przez Mozillę i o dziwo poszło gładko. Tylko co z tego, skoro wrzucony wtedy kawałek się nie odpala? Z podobnymi sytuacjami spotkałem się na DTube.

Mi nie odtwarza się większość filmów na dTube, ale jest JEDEN PROSTY TRIK żeby je odtworzyć - należy otworzyć wpis na steemit, kliknąć w "▶️ IPFS" i nagle wszystko działa jak trzeba.

Z DSoundem to nie działa.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61563.75
ETH 2648.09
USDT 1.00
SBD 2.46