You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cieszę się na... Zamęt!

in #polish6 years ago

Na ten moment jeszcze nie słuchałem żadnej książki... Jakoś nigdy nie mogłem się na to odważyć ;) Ale zawsze jest ten pierwszy raz :) Myślę, że własnie Twój tekst może mnie do tego zainspirować...
A książkę "Opowieść o prawdziwym człowieku" Borysa Polewoja jeszcze gdzieś niedawno widziałem w swoich zasobach książkowych :) Nie pamiętam, czy ją czytałem (aczkolwiek stawiam na to, że tak) bo nic z niej nie pamiętam :) Ale jak ją tylko odnajdę, to może warto będzie wrócić do czasów dziecięcych ? :)

Sort:  

:) Czytałam ją jako wczesna nastolatka i podobała mi się, nie mam pojęcia jak odebrałabym ją dzisiaj - na pewno irytowałoby mnie jej zabarwienie indoktrynacyjne. Ale historia sama w sobie wartościowa - o dążeniu do celu bez względu na przeszkody. Na faktach autentycznych zresztą.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63632.98
ETH 2727.39
USDT 1.00
SBD 2.58