Muzyczny Ring Grzyba - "Roxanne"

in #polish6 years ago (edited)

Witam Państwa bardzo serdecznie :)

Zapraszam tutaj do muzycznych eksperymentów, gdzie będę proponował porównywanie tego samego utworu muzycznego wykonywanego w interpretacji dwóch różnych wykonawców. Najczęściej będzie to wersja oryginalna zestawiona z późniejszym coverem, ale nie zawsze :)

Dzisiejszego wieczoru zmierzą się dwie wersje utworu „Roxanne”.

Dlaczego tym razem akurat ten utwór ? Dlatego że @andzi76 w porannym Kalendarium Muzycznym wspomniał o The Police. Postanowiłem więc stworzyć Ring jako kontynuacje jego porannego wpisu :) Mam nadzieję, @andzi76 , że się nie obrazisz, iż podpinam się pod Twój cykl ? :) Jeżeli nie masz nic przeciwko, to postaram się czasami robić wieczorny wpis, nawiązując do jednego z artystów, o którym podałeś informacje wczesnym rankiem :)

1) THE POLICE – “Roxanne” – z albumu “Outlandos d’ Amour”

Bardzo znany utwór „Policjantów”, napisany przez Stinga. Promował on pierwszy album tej brytyjskiej grupy.
Został wydany w 1978 roku. W wielu krajach pojawił się na wysokich miejscach list przebojów,
ale nigdzie nie wspiął się na sam szczyt.


Źródło: www.youtube.com

Jako drugie wykonanie proponuję dzisiaj wersję:

2) BAUCHKLANG – „ Roxanne” – z płyty “Jamzero”

Pomimo tego, że utwór The Police był wielokrotnie coverowany przez różnych artystów, wybrałem dziś dla Was ciekawą, według mnie, wersję, wykonaną przez zespół Bauchklang. Ta austriacka grupa jest dla mnie fenomenem. Widziałem i słyszałem ich występ na żywo, na Regałowisku w Bielawie, bodajże w 2010 roku i zakochałem się od pierwszego usłyszenia :) Możliwe, ze zauroczył mnie ich niezwykły talent oraz oryginalność sposobu wykonywanej muzyki. W fenomenalny sposób potrafią tworzyć muzykę przy użyciu jedynie swojego wokalu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, dla mnie to było wielkie odkrycie :)


Źródło: www.youtube.com

Utwory zestawione w pojedynku są mym całkowicie subiektywnym wyborem.
Miło mi będzie, jeżeli w komentarzach napiszecie, która wersja bardziej do Was przemawia, która bardziej się podoba, a także dlaczego ?

Niechaj będzie to swego rodzaju plebiscyt, głosowanie na bardziej lubianą wersję. Ponieważ cykl ma w swym tytule słowo RING, to każdy głos będzie traktowany jako wygrana runda w pojedynku bokserskim :) A po zakończeniu siedmiodniowego pojedynku postaram Wiadomo będzie, kto tym razem wygrał :)

Jeżeli mój wpis ma dla Ciebie jakąkolwiek wartość, to liczę na Twój UPVOTE, FOLLOW lub RESTEEM :)

Sort:  

The Police.

a te wersje znacie?

ach, jak ona mnie kiedyś ciarkowała :)

Oglądałem i znam :) A wiesz, że ten tancerz w czerwonej kamizelce to, jeśli się nie mylę, Polski aktor ? :)

THE POLICE - BAUCHKLANG 5:0

oo, naprawdę? nie, nie wiedziałam.
ależ on tam pięknie warczy i rzezi :)

a aranżacja Bauchklang faktycznie ciekawa,
tylko dynamika tego kawałka jakoś tak sie ze mną nie zsynchronizowała :I

A bo źle ich wystawiłem do walki ;) Jeżeli znajdziesz chwilę, to sprawdź sobie inny utwór - "Son of the Preacherman" . Ten jest jak dla mnie ich numerem jeden :)

Hi @grzyb77, I'm @checky ! While checking the mentions made in this post I found out that @andzi doesn't exist on Steem. Maybe you made a typo ?

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Jednak The Police

Policjanci zyskują przychylność pierwszego sędziego w zabawie :) Mamy otwarcie wyniku spotkania:

THE POLICE - BAUCHKLANG 1:0

Zdecydowanie policjanci, Blaugklang ciekawa aranżacja, ale czegos mi brak.

Możliwe, że źle wybrałem kawałek, aby przybliżyć Bauchklang. O wiele lepszy byłby chyba "Son of the Preacherman", najbardziej mi się podoba ta kompozycja grupy. Dzięki bardzo za werdykt w zabawie:) dzięki temu mamy obecnie stan:

THE POLICE - BAUCHKLANG 2:0

the Police wybieram. Z sentymentu:)

Sentyment , ważna rzecz :)
Kolejny punkt dla Pana "Żądło" z zespołem :)

THE POLICE - BAUCHKLANG 3:0

The Police jednak.

Chociaż dawno dawno temu nie znosiłem tej piosenki, później mi jakoś przeszło :)

Mam nadzieje, ze nie przez dziewczę o imieniu Roksana ? ;)
Policjanci chyba w tej potyczce pozamiatają :)

THE POLICE - BAUCHKLANG 4:0

A ja daję głos na cover, świetna aranżacja. Za the Police ogólnie nie przepadam, przy całym szacunku dla dorobku. Wolę Stinga solo 🙂

Dzięki Twemu głosowi mamy nieoczekiwany zwrot akcji :) Bardzo dziękuję, bo myślałem, że będę musiał jako jedyny w tym sędziowskim głosowaniu, wziąć stronę Bauchklangu :)

THE POLICE - BAUCHKLANG 5:1

Zgadzam się z @wadera, ze aranżacja Austriaków jest tutaj bardzo fajna :)
Tak jak @zwora ma sentyment do The Police, tak ja mam go do Bauchklangu. Może dlatego, że jak ich widziałem na żywo, to wywarli na mnie tak ogromne i pozytywne wrażenie :) Głosuję więc na nich...

THE POLICE - BAUCHKLANG 5:2

The Police, choć cover jest ciekawy.

I znowu rośnie nam przewaga Policjantów :) A już wydawało się, że Bauchklang nabrał wiatru w żagle :)

THE POLICE - BAUCHKLANG 6:2

Policjanci górą

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48