Wynalazki mojego taty

in #polish6 years ago

Witam wszystkich!

Mój tata jest mechanikiem od... 30-40 lat? No w każdym bądź razie bardzo długo :) Od wczesnych lat 90-tych tworzy różnie maszyny rolnicze i ogrodnicze.

Na tym filmie chciałbym przedstawić piło-łuparkę do drzewa. Akurat pogoda nastraja wielu z nas do tego żeby siedzieć w ciepłym domku.

Niestety nie wszyscy mają ogrzewanie na gaz lub prąd. Zwłaszcza mieszkańcy wsi są pozbawieni tego komfortu. Trzeba wsiąść na ciągnik, jechać do lasu - przywieźć drzewo. A potem to drzewo pociąć na kawałki i porąbać.

Mnóstwo pracy... Chyba, że...

Podobało się? Zostaw coś po sobie!


smiley-face-thumbs-up-clipart-thumbs-up-clipart-65.jpg.png

Sort:  

Genialny człowiek z Twojego taty :-)

Wiem. A skończył tylko podstawówkę. Ciekawe co by budował jakby skończył szkołę...?

to twoj tato?
serio?

Serio serio hehehe

Widać że jesteś dumny z niego :)

Bardziej dumny jestem tylko z mojego syna ;) image

Jakiś rok temu szukałem maszyny do recyklingu kabli, i jak teraz patrzę to się zastanawiam czy tego filmy też nie widziałem, bo oprócz maszyny do kabli przejrzałem różne inne jakie wpadły w oko, a ta jest naprawdę dobra. Ma twój tata łeb.Tą dużą przyczepę od ciągnika to tą maszyną nałupał?

Tak - jak liczyliśmy to około 8 metrów sześciennych na godzinę przerobi.

To ładny przerób, ciekawa maszyna, nie próbowałeś sprzedać jej w Holandii?

Po piersze wszystko tutaj musi mieć atest. Po drugie nie mają tu co rąbać.. :) wszystko na gaz albo na prąd. W sumie prąd jest tańszy od gazu więc teraz Budują domy z ogrzewaniem elektrycznym. Viva Unia ;)

W sumie masz rację, to trzeba ruszać na Wschód...

Haha idźmy na wschód! Tam będzie życie!

Wow, to jest genialne!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94