Projekt inżynierski oparty o blockchain steemsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Cześć,
chciałbym poinformować was o tym, że stworzyłem pomysł na interfejs oparty na blockchainie steem, który mam zamiar stworzyć w ramach mojego projektu inżynierskiego na studiach. Ciężko było przekonać moich dwóch przyszłych współtwórców do pójścia w dosyć "nieznaną" dla nich ścieżkę, ale obecnie uszczegółowiłem mój pomysł na papierze i zaakceptowali go.

Jestem świadom pewnego ryzyka tak jak przy startupach, ale jednak na tyle spodobała mi się technologia blockchain i zamysł steema, że poświęcę najbliższy rok na stworzenie z zespołem aplikacji webowej oraz prawdopodobnie aplikacji mobilnej.

Jako, że chciałbym, aby ten projekt miał szansę na powstanie, nie mogę obecnie zdradzać szczegółów działania takiego interfejsu. Jedynie co mogę napisać, że będzie to pewne ścisłe ukierunkowanie interfejsu na konkretne treści. Dodatkowo mam nadzieję na dodatkową interpretację pewnych danych wprowadzanych przez przyszły interfejs, co raczej będzie niespotykane w innych miejscach.

Projekt będzie prowadzony w metodyce SCRUM, czyli takiej, gdzie co tydzień albo co dwa będziemy dodawali MVP do naszego projektu. Pierwsze pół roku będzie to skupienie się głównie na papierologii i udokumentowanie wszystkich funkcjonalności w celu przekonania komisji sprawdzającej projekt, że wszystko robimy zgodnie z założeniami projektu zespołowego.

Taki projekt zespołowy jest generalnie rozpoczynany na rok przed końcem studiów. Każdy projekt musi zostać zweryfikowany dwukrotnie przez komisję, najpierw na poziomie koncepcyjnym weryfikowany jest projekt, a następnie druga prezentacja to przedstawienie implementacji pomysłu i wskazanie czy udało się zdobyć użytkowników.

Zagrożenie jakie widzę w tym projekcie, to takie, że osoby w zespole się przestraszą jak coś teoretycznie nie wyjdzie a będzie to powiązane z blockchainem.

Chciałbym się także was spytać o taki interfejs, z którego chcielibyście korzystać w codziennej interakcji ze steemem.
Będę was także informował jeżeli doprowadzimy nasz projekt do pierwszej używalnej wersji, aby poznać wasze zdanie.

EDIT:
Właśnie zespół odrzucił pomysł, bo doszli do wniosku, że to za mało projekt inżynierski. Dlatego w osobnym wpisie przekażę wam mój pomysł.

Sort:  

Dzięki, mam nadzieję, że mi zaakceptują ten projekt xd

Hi grzegorz2047 ,
I found an article with similar content here:
[FREE!] Crypto Trading 101: Buy Sell Trade Cryptocurrency for Profit
This is because you likely copy and pasted some form of content --
whether it be your own or not. This is not an accusation of wrongdoing,
but merely an informative comment for the reader.

If you get repeated warnings we will start to flag all grzegorz2047 posts!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67083.87
ETH 3502.60
USDT 1.00
SBD 3.13