Mój pierwszy skok na bungee! My first Bungee Jump! PL/ENG

in #polish6 years ago

 W wakacje ubiegłego roku dostałem od przyjaciół vochuer na skok bungee w prezencie na urodziny. Otwierając prezent nie mogłem wyrazić radości jaka ogarnęła mnie w tym momencie. Może trochę popsułem im prezent, bo chyba chcieli mnie nastraszyć. Do samego skoku wiedziałem, że nie mam żadnych obaw co do skoku i zawsze chciałem tego spróbować. Jestem osobą, która lubi adrenalinę i postanowiłem podzielić się z wami relacją ze skoku.

Last summer holiday i got a birthday gift – bungee jump voucher from my friends. While I was opening a package I couldnt express how happy I felt.  My friends tried to scare my I knew that I will do the bungee jump. I am a kind od perso who loves an adrenaline and I want to share my experience with you. 


![DSC_0011.JPG]()  
Po przybyciu na miejsce skoku stanąłem przez dźwigiem i zorientowałem się, że kosz z którego się skacze nie jest wcale tak wysoko – przecież to tylko 90 m! Pewność siebie i zdecydowanie nie opuszczały mnie do momentu kiedy osoba przede mną w kolejce zrezygnowała ze soku – poddając się przed samym pochyleniem w dół.  Kolej na mnie- przecież nie zrezygnuję przed oczami przyjaciół...

After me and my firend arrived at the jumping place I stopped near the crane and realized the height is not so bad at all – it was only 90 m. Self confidence and resoluteness were stick to me till the first person before my jump gave up and didn't make it. Now it is my turn... I won't give up in front of my friends...
 


 W drodze na górę widok na cały krajobraz wokół wydawał się uspokajać napływ adrenaliny, który docierał do mnie z każdą sekundą. Czas na decyzję, skaczemy czy poddajemy się? Nigdy się nie poddaję – BUNGEE!
On the way up to 90 m whole landscape around me made me feel calm for a while but in every scond I was feeling more excited. It it a decision time, jump or give up? I never give up – BUNGEE! 


![DSC_0014.JPG]()  
Krótkie podsumowanie
Sam skok trwał kilka sekund choć wydawało mi się, że spadam dosyć długo. Wysokość 90 m   daje wyraz dopiero przez samym skokiem, kiedy wszyscy na dole wyglądają jak mrówki. Zapierające dech w piersiach wrażenia, których nie da się słowem opisać. Serdecznie polecam każdemu o mocnych nerwach skok na bungee. Czego doświadczyłem po skoku to fakt, że daje to poczucie przełamania kolejnej bariery, które wzbogaciło mnie o nowe doświadczenie. Nie boję sie skakać i wiem, że następna rzecz której spróbuję to skok ze spadochronem!

Short summary
Whole jump took a few seconds but actually I thought it was a bit longer. At the point of 90 m height everything is so small, like ants. It was breathetaking and I have no words to describe whole event. I truly reccomend you to try it! I have experienced that it was something new which was passing my limits for a while. I am not afraid and for now I knew that the next thing will be the parachute jump!
 

![DSC_0040.JPG]()

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66086.05
ETH 3299.97
USDT 1.00
SBD 2.70