Specjalność kuchni korfiańskiej "pastitsado" - Konkurs Kulinarny (6).

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Dobrze ten kurczak wyglada! Ciekawi mnie połaczenie przypraw piernikowych, pomidorów i czerwonego wina:)

Dobrze wygląda i rewelacyjnie smakuje, wierz mi :)
Tarta cebula w sosie ma całkiem inny posmak niż pokrojona, wszystko się wspaniale komponuje a przyprawy do piernika nie są wyczuwalne w jakiś odpychający sposób.

Wygląda apetycznie .....ciekawe jak smakuje......:

Smakuje pysznie ;)

:) zanim doczytalam do konca pomyslalam sobie ze sos troche podobny do mojego Bolonese....i znowu sliinka leci !

No to marsz do kuchni! :)

Zawsze czegoś nowego można się tutaj dowiedzieć. Nie jadłem jeszcze kurczaka z makaronem. Wygląda przepysznie i zapewne tak smakuje. Pozdrawiam.

Grecy to straszni makaroniarze ;)

Świetny pomysł z tą tartą cebulą!

Tak robi się właśnie grecki sos pomidorowy do różnych dań.

Muszę spróbować koniecznie, bo ciekawi mnie jak to smakuje 😊

Spróbuj, jest dobre! Mówi Ci to osoba bardzo wybredna w jedzeniu, czyli ja ;)

To tym bardziej muszę spróbować 😊

Makarony z różnymi sosami są przedmiotem mego ciągłego pożądania :)

Nadajesz się na Greka ;) Pozdrawiam :)

Spróbowałam i jest idealne!!!

Bardzo się cieszę i pozdrawiam serdecznie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62847.35
ETH 2464.17
USDT 1.00
SBD 2.64