Sort:  

Niestety nie moge Reestemować. Ciekawy przepis gratuluję. Pozdrawiam.

Nie możesz bo to już stary post ;)
Podbijać i reestemować można posty do 7 dni (do momentu wypłaty).

Osobiście nie jestem wielkim smakoszem, ale zimnej kawki w upalny dzień bym nie odmówił!

Mam to samo, smakoszem kawy już nie jestem, jakoś mi przestała smakować kilka miesięcy temu ale mrożoną w upał - jak najbardziej! :)

zaciekawiły mnie te specjalne urządzenia do frappe :) orzeźwienie czuć już na sam widok napoju!

może jak kiedyś wpadniemy na Korfu, to pogawędzimy sobie przy takiej kawie, @grecki-bazar-ewy? :)

z likierem jeszcze nie próbowąłam, ale sądzę, że to będzie moja ulubiona!

Jak wpadniecie to pogawędzimy na pewno :) Podczas letnich upałów koniecznie przy mrożonej kawie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42