Sałatka grecka - przepis na słynną na całym świecie grecką sałatkę.steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Najlepszą sałatkę grecką jadłem w Bytomiu :D

O! To mnie zaskoczyłeś... opowiadaj!

Uwielbiam greckie smaki :) .....salatki sa moimi idolami :) ..... wymyslam sama ale zawsze musza byc oliwki, ser kozi lub feta ....olej z oliwek, cebula, papryka i pomidory ...do tego dodaje jeszcze salate rukole ... .....+ inne warzywa ktore mam ochote dodac... czesto dodaje do takich salatek mrozone porzeczki, czerwone, czarne czy jagody .....:) i prazone pestki slonecznika :) ...

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

A czy sałatka szopska, którą zajadałam się w Bułgarii, dość podobna w składzie, to też smak regionalny?

Oczywiście :) Sałatka szopska jest regionalną sałatką bułgarską. Różnica jest głównie w serze, bułgarski tradycyjny ser tzw. szopski jest serem solankowym owczym. W sałatce greckiej dodatkiem jest grecka feta, czyli ser kozio-owczy, także solankowy. W greckiej są jeszcze oliwki i oliwa jako produkty regionalne.

Wielkie dzięki za przepis - niestety nie zdążyłem oddać głosu :(

Zauważyłam że gdzieś się zgubiłeś ostatnio ;) (i nie chodzi mi tylko o głos). Smacznego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54518.65
ETH 2301.02
USDT 1.00
SBD 2.33