Sort:  

:) oooo i mamy prawdziwa rybe po grecku :) koniecznie wyprobuje :) przepis brzmi smakowicie :)

Mała prośba... możesz wrzucać do postów trochę większe fotki? Tutaj nie widać tych rybek :)

Dzięki za uwagę :)

Mam pytanko @lukmarcus ... znalazłam chwilkę czasu i chciałam poprawić małe zdjęcia rybek w tym wpisie ale jakby mi się zgubiła "edycja". Czy starszych wpisów nie da się już zmienić czy coś pokręciłam? Zwracam się do Ciebie jako do znawcy tematu (i oczywiście dobrego obserwatora), pozdrawiam :)

Dzięki za komplement :)
Z tego co wiem, to w momencie "wypłaty" znika opcja edycji. Jeżeli wciąż chcesz dodać jakieś grafiki, pozostaje tylko dodać je w komentarzach.

Wielkie dzięki :) Czyli się spóźniłam... ale mam nauczkę na przyszłość żeby ewentualne błędy poprawić od razu. Pozdrawiam serdecznie :)

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

ale ciekawe!! a jak przepięknie ta czerwień się prezentuje! i jaka szybka wersja ryby po grecku - może faktycznie to prototyp naszej potrawy, kto wie! koniecznie spróbuję, bez czekania na wigilię, będzie super na obiad;-) dzięki Ewa!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50