You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dożyć 100 lat

in #polish6 years ago

Bardzo ciekawy artykuł, jak zawsze :)
Temat długiego życia analizowałam jakiś czas temu, w Grecji też jest taka wyspa gdzie ludzie żyją około 100 lat, to Itaka.
Dlatego też mając pod ręką dużą działkę i grecki klimat, zakasałam rękawy i zaczęłam się uczyć jak wykorzystać te dobrodziejstwa, do których nie każdy niestety ma dostęp. Ja też przez połowę życia nie miałam ani dostępu ani wiedzy jednak jak się chce to się da ;)
Po kilku latach prób i błędów jest coraz lepiej, kupuję coraz mniej produktów czyli mogę powiedzieć, że wiem co jem.

Sort:  

wiem co jem to podstawa

Wspaniale! Też staram się produkować jak najwięcej swojej żywności, w miarę możliwości oczywiście.
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85