You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tygodnik Kuratorski #3

in #polish6 years ago

Dziękuję bardzo za wspieranie Konkursu Kulinarnego i za przekazanie 1 SBD do puli nagród :)

Post z ogłoszeniem konkursu dobrze sobie radzi ku mojemu zaskoczeniu i wielkiej radości, dostałam też w sumie 3 SBD od sponsorów. W związku z tym pula nagród będzie niemała i możemy nagrodzić 3 pierwsze miejsca a nie tylko jedno, jak zakładałam dla 1 edycji konkursu.

Dziękuję wszystkim za oddane głosy i dotacje, mam nadzieję że nasz polski Konkurs Kulinarny ładnie się rozkręci i czekam na zgłaszanie postów na tagu #pl-kuchnia-konkurs :)

Sort:  

ten tag jest wadliwy, nie da się dodać na steemit tagu z dwoma myślnikami!

Widzę że Ci się udało i bardzo mnie to cieszy.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 69047.36
ETH 3739.58
USDT 1.00
SBD 3.66