Sort:  

Dziękuję za miłe słowa, swoją drogą wiem, że interesujesz się kuchnią - dania opisanego w artykule nie próbowałem stworzyć, ale noszę się z tym zamiarem od dawna. Może w jakiś co pogodniejszy dzień przy ognisku... Tylko boczek musi być napraaaaaaawdę tłusty chyba...

Tłusty niech jest ten boczek, byle nie był zielony :P

Zaglądam do Twoich wpisów, jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i lekkości pióra.
Spotykamy się też u "wierszokletów" :)

Ja z kolei w kuchennej monotonii robienia potrawek na winie i piwie sięgnę chętnie po jednogarnkową fasolkę po grecku, wygląda na coś, co bardzo posmakuje mojej rodzinie :) Dziękuję za miłe słowa :) Wiersz wysmażony? :) Ja jako sponsor powinienem się w tej edycji wstrzymać, choć myślę o czymś do wysłania poza konkursem. Zobaczymy jak czas pozwoli.

No z czasem to różnie bywa a Steemit jest bardzo wciągający ;)
Zapraszam również do Konkursu Kulinarnego nie tylko po przepisy :)

Jak będziesz w swoich wpisach nawiązywał do jedzenia (jak dziś) to dodajproszę tag #pl-kuchnia, jest nas tam coraz więcej a tematy okołokulinarne też są mile widziane i zazwyczaj bardzo interesujące.

Ok, mam na uwadze :) Konkurs kulinarny rozważam, ale nadal nie mam czasu się zrelaksować przy garach - uwielbiam ten rodzaj rozrywki, znajduję go bardzo odprężającym.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62827.81
ETH 2583.62
USDT 1.00
SBD 2.73