Sort:  

Dziękuję. Jeśli mam być zupełnie szczery, to obawiałem się, że ten post będzie bardzo kontrowersyjny.

Rozumiem Twoje obawy ale chyba tak nie jest :)
Nie mogę powiedzieć o sobie, że jestem ateistką jednak zawsze lubiłam historię i lubię drążyć niektóre tematy. W linkach, które podałeś na końcu wpisu znalazłam interesujące lektury ;)
W moim przypadku ziareno "wiedzy" zasiał pewien doktor filozofii z którym miałam przyjemność mieć zajęcia na studiach.

obawiałem się, że ten post będzie bardzo kontrowersyjny.

Też jak @grecki-bazar-ewy sądzę, że na dzień dzisiejszy Twój wpis chyba nie jest aż tak kontrowersyjny jak mógłby być kiedyś. Dziś jest sporo ludzi, którzy utracili wiarę w Boga.

Powiem więcej niedługo może się okazać kontrowersyjnym publiczne przyznawanie do wiary w Boga.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68227.33
ETH 2646.21
USDT 1.00
SBD 2.70