Pula nagród w konkursie pl-publikacje właśnie przekroczyła 80 SBD!!!

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Do wszystkich uczestników pl-publikacje!

Przed chwilą wpadłem na pomysł, że może podjadę do Steem Parku i porobię trochę zdjęć? Wrzucę na sobotę (w Polsce w sobotę popołudniu), będziecie mogli sobie powybierać i dodać do artykułów, jako pomoc dla działów graficznych w redakcjach.

Wprawdzie ich graficy sami mogą coś dodać, ale na pewno o Steem Parku nie wiedzą, a to przecież super sprawa. Chcecie takie zdjęcia?

Jest bardzo dobry profesjonalny film @sndbox -a, który można załączać jako wyjaśnienie:

UPDATE: Sobota rano, pochmurno, może padać. Zrobię zdjęcia, ale jeśli nie wyjdą, będę musiał czekać do niedzieli po południu na lepszą pogodę. Niemniej - drodzy autorzy konkursowi - moim zdaniem warto poczekać z wysyłaniem tekstów, aż zdjęcia będą gotowe.
UPDATE II: zdjęcia opublikowane:

https://steemit.com/polish/@assayer/prosba-o-zdjecia-dla-autorow-pl-publikacje-plus-kilka-moich-fotek-ze-steem-parku

Świetny pomysł! Pewnie że chcemy, tzn ja na pewno :)

To jest bardzo dobry pomysł i potrzebny

Wczoraj mnie nagle oświeciło :))

Przyznaje trochę mnie tu nie było, ale ilość rożnych inicjatyw jest imponująca. Super :)

Rozkręcamy się ;)

Miło znowu Cię widzieć, pozdrawiam :)

Dziś wieczór zasiadam do klawiatury. Pozdrawia :)

Trzymam kciuki! Powodzenia :)

Nie zwlekaj. Dziesięć dni to się wydaje długo, ale samo napisanie tekstu to jeszcze nic. Potem trzeba go jeszcze przerobić "pod prasę ogólnopolską", która ma spore wymagania. Szczegóły w vademecum.

Cieszę, że bierzesz udział! Powodzenia!

Jak najbardziej zdaje sobie z tego sprawę:) Pozdrawiam!

Pięknie się wszystko rozwija. Gratulacje i życzę powodzenia.
Wielki szacun dla wszystkich zaangażowanych.

Dzięki. Staramy się ;)

Super! Cieszy to, że wiele osób się w to angażuje i wspiera tą inicjatywę. Ja nareszcie w tym tygodniu powinienem mieć czas by usiąść i porządnie popracować nad moim tekstem konkursowym.

Świetnie! Bardzo się cieszę :)
Podaj mi proszę szczegóły na chacie ;)

Wiadomość napisana :)

Bardzo mi przykro, ale muszę wycofać się z konkursu. Miałem nadzieję, że będę miał w drodze warunki do pisania, okazało się, że nie za bardzo. Wsparcie zostaje. Pozdrawiam i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom.

Oj to na prawdę szkoda... nam też jest przykro :(
Dziękujemy bardzo za wsparcie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59856.14
ETH 2986.21
USDT 1.00
SBD 3.63