Sort:  

W sobote mam Grilla :) napewno skorzystam z tego przepisu :) Pozdrawiam!

Super! Życzę udanego i smacznego grilla :) Pozdrowienia z Grecji!

Dziekuje :) Pozdrawiam rowniez serdecznie!

cacyki wyprobowane :) wszystkim smakowalo :) Dziekuje :)

Bardzo się cieszę :) Dziękuję że napisałaś :) Przepraszam że tak późno odpowiadam ale od jakiegoś czasu (dłuższego) nie działają powiadomienia...

Tak nie na temat ale, jak wygląda tutaj sprawa utworzenia odrębnego, polskiego tagu np.: przepisy

po prostu tagujesz post danym tagiem. przepisy już ktoś otagował
https://steemit.com/created/przepisy

Ok, też jestem świeżakiem stąd takie pytania, dzięki za odpowiedź

Jestem tu dopiero kilka dni i nie mam pojęcia. Może ktoś bardziej obcykany w temacie napisze jakąś podpowiedź...

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Prawie identyczny sos mojej żony jest idealnym dodatkiem do polskiej pieczonej karkówki!

Na pewno :) Zimne sosy na bazie jogurtu są ostatnio bardzo modne a greckie cacyki można do nich z pewnością zaliczyć. I z karkóweczką jak najbardziej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54518.65
ETH 2301.02
USDT 1.00
SBD 2.33