Sort:  

U mnie tez wiosna w pełni i nawet robi się coraz cieplej i na spacery z dziećmi można w końcu wyjść :0 )

No tak, dzieci zawsze się cieszą z ładnej słonecznej pogody. Pozdrawiam :)

Zdjęcia wspaniałe!

Nie to co za moim oknem - jessienna szaruga... Żadnej wiosny dookoła:(
Deszcze, wiatry, temperatura w okolicy zera... Na wieczór śnieg zapowiadany...

Jeszcze będę musiała poczekać na piękna i soczysta wiosnę;)

Życzę Ci żeby wiosna przyszła jak najszybciej w Twoje okolice :)

Dzięki serdeczne!

U mnie wiosna w pełni. Liście na drzewach coraz większe i bardziej zielono się robi. Temperatura od kilku dni waha się w granicach 20 stopni, więc jest fajnie. Pozdrawiam.

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam wiosennie :)
Śledzę Twoje ogródkowe posty i czekam na kolejne...

Dzisiaj zamierzam napisać post o powstaniu mojego skalniaka. Sporo przy nim było roboty. Posta w trakcie pisania. Pozdrawiam.

U mnie od 2 dni cudownie kwitną czereśnie :). Wiosna rozgościła się na dobre :)
Piękna jest ta wyspa, nie dziwię się, że jest tam pełno turystów.
Czy nie są oni uciążliwi? Jakie narodowości przyjeżdżają najczęściej?

Wyspa żyje z turystyki więc turyści są jak najbardziej wskazani. Aczkolwiek czasami bywają uciążliwi to wszyscy na nich tutaj czekają ;)

Narodowości przyjeżdżają wszelakie z całego świata. Bywają i znane osobistości, np w okresie Wielkanocy co roku bywa na Korfu książę Karol. Bruce Willis i Tom Hanks mają tutaj wille i przyjeżdżają co roku a i wielu innych artystów spędza tu wakacje. Kilka lat temu w mojej miejscowości gościła nasza polska grupa TLove, świat jest na prawdę mały a Korfu rzeczywiście piękne :)

zdjęcie drugie od góry jest Mega!!
ten zarys szczytów w tle..
przepiękne.

Dzięki :) Mam i swoje góry za oknami ;)

to poproszę o takie zdjęcie (zza okna:)
uwielbiam góry!

(a tu tak płasko.. :((

Wszystkie zdjęcia oprócz tych z plaży są "zza okna" ;)
Proszę bardzo, oto moja góra widoczna w całości z mojego domu w trzech odsłonach, też uwielbiam góry.

20180319_182144.jpg

20160729_093413.jpg

(

Pozdrawiam serdecznie :)

aaa! pękam z zazdrości!!
:D

a Ten tam - to prawie jak "Śpiący Rycerz"!
(wiem, wiem, ze "prawie" robi różnicę :)

Kurcze, nie masz pojęcia jak bardzo się cieszę że i Ty widzisz prawie "Śpiącego Rycerza" :) Nazywam go "greckim bratem Giewonta" ;)

..pewnie, ze widzę!
zatem piąteczka kochana!

fajnie jest dostać potwierdzenie, ze nam sie nie zdawało
(bo mi to sie jednak często coś "wydaje" i nikt nie potwierdza, haha :)

Naprawdę? Na to patrzysz każdego dnia?!
Ja też zazdroszczę. Bardzo! U mnie widać garaż.

Widoki z domu mam piękne, to prawda :) Dlatego wybudowaliśmy dom właśnie w tym miejscu, wykarczowaliśmy gaj oliwny i mam widok na "greckiego Giewonta" - marzenie spełnione! Są góry, jest Giewont, tylko kraj inny ;) No cóż, nie można mieć wszystkiego...

Skoro widzisz garaż to może przeprowadzka? :P

Nie, nie przeprowadzam się. To byłoby ciężkie przeżycie;) Nie lubię zmieniać miejsca zamieszkania.

Nasz widok to z jednak strony garaż, z drugiej ulica z samochodami i domy sasiadów. Nie ma tak obszernych terenów z przyroda.

Skoro dobrze się czujesz w swoim miejscu to znaczy że wszystko jest ok :)

Wiosna jest zachwycająca. Jak szkoda, że ludzie żyją tak szybko i nie doceniają tego jak zmienia się natura. Ja doceniam i myślę, że zatrzymanie się na chwilę w tym pędzie i chwila refleksji nad budzącym się po zimie nowym życiem nie jest stratą czas a za to bardzo nas wewnętrznie wzbogaca i czyni silniejszymi. :)

Zgadzam się z Tobą bez dwóch zdań :) Myślę również że jeśli ktoś nie zauważa zmian w naturze to generalnie mało co zauważa i jego życie jest mało zajmujące...

Wrzucając zdjęcie z końmi na plaży pomyślałam o Tobie, wprawdzie są i jeźdźcy ale pozytywni, pozdrawiam wiosennie :)

Nie mam nic przeciwko ludziom jeżdżącym na koniach jeżeli tylko dbają o swoje zwierzęta. :) Konie na plaży jeszcze bardziej nakręciły mnie na majówkę w schronisku :)

Więc wklejam Ci jeszcze jedno zdjęcie koni na plaży, tym razem z daleka i widać więcej morza ;) Mamy na Korfu kilka małych stadnin gdzie przejażdżki końmi są oferowane również turystom.

20180414_110707.jpg

Życzę udanej majówki, pozdrów koniecznie piękne i szczęśliwe konie :)

Konie z pewnościa pozdrowię :) Widoki są niesamowite. Dziękuję :)

Mam nadzieję, że będzie ciepło, wyruszam za 2 tygodnie! :) Co najbardziej polecasz odwiedzić?

Wyruszasz na Korfu?

U mnie też Wiosna widzę piękne widoki i drzewka ozdobne ....... P. Ewo zazdroszczę........:

No ładnie jest ale pracy dużo, jak wszędzie ;)

Plaża, kwiaty i to 30 stopni... korzystaj! 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66094.73
ETH 3446.09
USDT 1.00
SBD 2.66