Sort:  

Nie denerwuj mnie, dobrze.... wrrrr
Papryka, ehh, uwielbiam.
Mam dwie duże czerwone, nadzieję mięsem z ryżem, mniaammm

Ja też uwielbiam :) Nadziane serem też są pyszne ;) Wprawdzie co mięsko to mięsko ale latem staram się unikać dla zdrowia, chyba że gyros pojawi się na horyzoncie :D

A przepis na gyros mogłabyś podać? Taki Twój.

Jasne! Wrzucę na dniach :)

Te na zdjęciach są ostre ? Wyglądają jak Jalapeno

Nie, to słodka odmiana czerwona... aczkolwiek czasami zdarza się jakaś ostra jednostka, nie wiem czemu... ;) Większość zrywam zanim są całkiem czerwone bo krzaczki są ciężkie od owoców i się łamią, a szkoda.

Daleko im do Jalapeno, mają one ostrą końcówkę, Jalapeno mają mocno zaokrągloną. No i niekoniecznie Jalapeno są ostre, jest odmiana 'Fooled you' Jalapeno będące słodką papryką. Wyglądają dokładnie tak samo jak oryginalne, są jedynie nieco większe.

wow :) uwielbiam papryke ..... :)

Ja też :) Pod każdą postacią... niekoniecznie ostrą ;)

Bardzo proszę o wpis o tym jak się zamraża paprykę.

Ok, załatwione :)

Też uwielbiam:)
A co mrożonych papryk - to myjesz, kroisz i zamrazasz czy coś bardziej skomplikowanego?

Napiszę o mrożeniu na prośbę @alcik ale to nic skomplikowanego :)

Super ! W takim razie czekam 😃

A jak to wygląda z wielkością? Bo trochę brakuje porównania.

No papryki jak papryki ;) natomiast moje najwyższe krzaczki sięgają mi aktualnie do pasa. Sąsiad ma wyższe (podwiązane i wysokie do 2 metrów) - dał sporo obornika :)

W tym roku w Polsce był bardzo słaby rok dla papryki, ledwie z 3 kilo udało mi się zebrać z około 5.5 m2 i 10 doniczek, na krzakach jest może kolejne 3. W moim przypadku są to papryczki chili, więc plenność mniejsza, ale na tej samej powierzchni(bez doniczek) zbierałem po kilkanaście kilo. Mam nadzieję na dobry przyszły sezon, życzę udanych zbiorów!

Tak to właśnie jest, że co roku jest urodzaj na inne warzywo czy owoc niestety. Nigdy nie ma wszystkiego w nadmiarze... W przyszłym sezonie wysieję i ostrą wersję papryki :) Tak czy siak satysfakcja z własnych zbiorów jest nie do opisania :) Pozdrawiam serdecznie :)

Świetna sprawa! Moja narzeczona nadziewa papryczki mięsem mielonym z ryżem i potem do piekarnia! Mniam!

Można cukinią/pieczarkami/mięsem z ryżem, można też wszystko mieszać. W każdym przypadku polecam dodać trochę żółtego sera do środka, jest bardziej zwarte i smaczniejsze(choć też bardziej kaloryczne).
Polecam też drobno podsmażanego kurczaka w przyprawie gyros(+cebulka i marchewka) wymieszać z ryżem i to zapiec w papryce.
Hmm, może będę robił tu jakieś wrzutki z gotowania?

Faszerowane papryki są przepyszne, polecam również z serem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64848.13
ETH 3173.84
USDT 1.00
SBD 2.55